Typ letadla: | MD11CF |
Letiště: | Amsterdam (AMS/EHAM) |
Společnost: | Martinair (MPH/MP) |
Registrace: | PH-MCT |
Autor: | Vladimir Pouche |
Datum pořízení: | 09/2008 |
Počet hodnocení: | 2× |
Počet zobrazení: | 3247× |
Takovyho kopce jsem si na Schipholu nikdy nevsiml :)
Pojížděcí reflektory má na podvozkové noze. Reflektory používané obvykle při rychlostech menších než 400 km/hod během rozjezdu, vzletu a počátečního stoupání resp. při zataženém podvozku, či během přiblížení a přistání bývají umístěny v trupu, křídlech a pod. Ve zobrazené fázi letu mu je nikdo neurazí, doufejme. U gejtu by měly být reflektory zasunuty. (Prohlédněte si řešení na čumáku Caravelle.)
......a stejne jim to pak nekdo urazi chobotem/schodama :-D
Jen cumim ze se jim vyplati pridelavat pristavaci/pojizdeci reflektor na vyklopny hejblatko, nevim jak tady ale u laga se to vzdycky rozbilo prvni :-D, proc to nedaj treba na podvozkovou nohu ci do nabezky? Takevejdle machanismus to musi byt vcetne jisteni a kabelu tak 5kg vahy navic.
Nádherný detail. Když se pilotní křesla ocitnou během pojíždění nad trávou a letadlo na TWY ostře zatočí, je to úžasný zážitek.
Celkem 6 záznamů
Copyright © 1999-2024 planes.cz | Redakční systém
krásná ukázka, v kolikátým patře ten chlap sedí :-)