Typ letadla: | A319-112 |
Letiště: | Praha - Ruzyně (PRG/LKPR) |
Společnost: | Czech Airlines ČSA (CSA/OK) |
Registrace: | OK-MEK |
Autor: | Milan Cibulka |
Datum pořízení: | 12/2008 |
Počet hodnocení: | 0× |
Počet zobrazení: | 3746× |
29.12. Odmrazování za svítání.
2Váňa: Ředím si dvojku Fernetem Classic - pak to docela jde. :-)
PetrK: jde v podstatě o kapaliny na bázi glykolu které se díky svým vlastnostem a vlastnostem jejích polymerů hodí na De/Icing (dobře rozpouští led) a Anti/icing (vytváří přilnavou vrstvu na křídlo do jejího spáchnutí při T/O)..Jde veskrze o relativně ekologicky nezávadnou a poměrně dobře odbouratelnou chemikálii,šetrnou zároveň i k povrchu letadla.U ČSA se standardně používá kapalina typu I smíchaná v potřebném poměru s vodou-ohřátá na 60 stupňů, pro deiicng a kapalina typu II pro antiicing ve 100% koncentraci...Je nechutně sladká a zvlášť "dvojka" je pěkně vazká a lepkavá :-P
Co je to přesně za chemikálii co se používá na de-icing? díky za odpovědi ;)
JJ to děláme v PED taky.Díky Lufthanse máme supr autíčko.
hihi, "saféra" :)
Hezké foto. U příďové nohy podupává Jan Čech?
Hezká fotka
...mate fajn foto pane Cibulka...
Celkem 9 záznamů
Copyright © 1999-2024 planes.cz | Redakční systém
Když už se tu o tom mluví, pořád 100% nechápu, proč je u B737 (a asi všech letounů toho druhu) omezená rychlost na 270kt po deicingu (tuším že kapalinou typu II). Píšete tu o hutší konzistenci, je to tím, že by mohly nějaké nerovnosti způsobit vibrace, nebo je za tím něco jiného? A hlavně si nejsem jistý, jak dlouho po vzletu to omezení trvá. Dík za každou odpověď:)