Typ letadla: | B737-8K2 |
Letiště: | Praha - Ruzyně (PRG/LKPR) |
Společnost: | Transavia Airlines (TRA/HV) |
Registrace: | PH-HZM |
Autor: | Jan Žeravík - Žeryk |
Datum pořízení: | 12/2008 |
Počet hodnocení: | 0× |
Počet zobrazení: | 3434× |
Revize dvou holandských letounů na těžké údržbě v hangáru F (v pozadí PH-HZA)
Co se vlastně všechno kontroluje / vyměnuje při takovéto revizi? Vypadá to, že kompletně demontovali i celý interiér... Díky, Tom
Dobře ty :-) ale nemel bys na praxi rači něco dělat:-)))
a nebo jak transilvanie...
Transavia Holland - jejich B-707 se v sedmdesátých létech potkávaly při mezipřistání v Ganderu (východní Kanada) s dvaašedesátkami ČSA,mířícími do Havany. Docházelo tu též ke střídání posádek. Předpona avi-, ukazuje pouze na odvozeninu z latiny, poukazující na slovo "pták", tedy něco, co se pohybuje vzduchem. To je ovšem k nalezení v mnoha jiných jazycích. I my máme značky jako Avia, Avion, atd. Od slova aer (vzduch) jsou odvozena slova air, aero. Složená slova aerolinie, airways, aerodrom, airport a pod. vídáme v názvech leteckých společností a letišť.
Fotografie je nádherná nejen pohledem do hangáru, ale především zjištěním, že renomované společnosti svěřují svá letadla do péče našich mechaniků a techniků. A to je dobré poselství.
holandskych, název to ma jak ruský, transavia.....avia...
Celkem 6 záznamů
Copyright © 1999-2024 planes.cz | Redakční systém
Všechno, toto byla revize Hmv4. to znamená,že byl téměř celý interier venku. Byli dělány tzv. CPCP (vizualni ktroly) Mokrých částí ,zadní ,přední vestibul. + obě carga+ kotrola zadní přrtlakovky a podvozkový šachty. To jen za interier, zbytek bohužel nemouhu sloužit