Detail fotografie

L410UVP-E20


Autor: Pepa T.
Datum pořízení: 11/2008
Počet hodnocení: 0×
Počet zobrazení: 4753×

Popis:

Zálet nově vyrobeného letadla výr.č. 082712 , letoun bude nosit imatrikulaci 3C-LLO

AKT



Kategorie a uživatelská alba

Další fotografie


Komentáře



Toomitsch - nepřihlášený host (...99.175...)
27.11.2008 16:21

To PeterV: letoun 082714 lita od jara v Brazilii u NHT, v poradi paty spolecnosti dodany, pod znackou PR-NHE.

Michal - nepřihlášený host (...64.72...)
26.11.2008 15:21

to Milan: to je presne ono, to mi nedoslo. Diky za upresneni ;-)

Hacker - nepřihlášený host (...132.142...)
26.11.2008 14:34

Díky všem za odpovědi, jsem rád, že je tady tak velké množství znalých lidí, kteří rádi poradí nebo vysvětlí, takže se tady vždycky dovím spoustu nových věcí.. Dík a letu zdar :-)

Pepah (...136.169...)
26.11.2008 10:55

Je to docela dobrý, někdo s Turboletem podlétne most, někdo nahlásí toto na ÚCL a šup chudák pilot Blaníčka se stejnou imatrikulací, který byl v té době na přeletu příjde o papíry:-)

Milan - nepřihlášený host (...212.223...)
26.11.2008 09:37

Asi se hold teď v ČR zalétává tolik nových letadel, že tříciferná imatrikulačka už nestačila a imatrikulací se nedostávalo... :-)

Michal - nepřihlášený host (...64.72...)
26.11.2008 09:17

ano,je to znacka na zalet dle stavajicich predpisu. to, ze se kryje se znackou jineho letadla litajiciho v CR nejak nikdo neresi. Hold asi ten, ktery delal predpis na zkusebni znacky nevedel o tom, ze v CR lita i sem tam nejaky vetron....Je to smutne, ale je to tak.

PeterV - nepřihlášený host (...71.7...)
26.11.2008 03:18

OK-2712 je prozatímní registrace pro zalétání před dodávkou zákazníkovi. Číslo registrace jsou poslední čtyři čísla výrobního čísla - viz např. foto OK-2639 ( .planes.cz/cs/photo/1013771/l410uvp-e20-ok-2639-nht-linhas-aereas-ltda-kunovice-uhe-lkku/), nebo OK-2640 ( .planes.cz/cs/photo/1019048/l410uvp-e20-ok-2640-nht-linhas-aereas-ltda-brno-brq-lktb/).

Výrobní číslo 082712, čtené pozpátku, znamená že toto je 12-té letadlo 27-mé série dokončené v roce (20)08. Předcházející letadlo na výrobní lince bylo výr. č. 922711, které tudíž bylo dokončeno už v roce 1992. Následující letadlo na výrobní lince výr. č. 922715 bylo dodané do Tanzanie v roce 1996. Osud výr. č. xx2713 a xx2714 je mě neznámý, a možná teprve čekají na dokončení.

Dan - nepřihlášený host (...195.175...)
25.11.2008 23:31

Hacker/VH: V článcích zde na planes.cz do "problematiky" zabrousil pan Orlita. Sice je to již déle, ale asi ty registrace budou mít společného něco s: cituji pár odstavců:
Zvláštní poznávací značky byly popsány i v tehdy platném předpisu L-7, v praxi to vypadalo tak, že každý podnik dostal přidělený blok značek, které používal. Nevím proč, ale byla to pouze sudá čísla. VZLÚ Praha Letňany používal značek OK-010 až -030 (?), LET Kunovice OK-120 až -178, Aero Vodochody OK-180 až 200(?), Orličan OK-042 a Aerotechnik OK-066, -068 a možná ještě další. Systém přidělování těchto značek v LETu se časem měnil, každý typ měl svoji skupinu značek z přiděleného bloku značek. Některé značky byly použity jednorázově, jiné zase téměř trvale u zkušebních strojů. Pojišťovna každý rok dostávala seznam, které značky jsou pro ty které typy používány.

...10. prosince 1970 s poznávací značkou OK-178, později byla používána i značka OK-174 (LET Kunovice měl v těch letech přiděleny zvláštní poznávací značky - sudá třímístná čísla od OK-120 až po OK-178)...

...Zvláštní poznávací značka OK-164 pro tento let je přidělena pouze kvůli pojištění a je uvedena jenom na letovém rozkaze, jak tehdy bývalo zvykem...

Hacker - nepřihlášený host (...132.142...)
25.11.2008 22:29

Připojuji se k dotazu VH -ho, (teda ne, že bych někdy letěl s blaníkem této imatrikulace), ale zajímalo by mě jak to teda je? Měl jsem zato, že motoráky mají tři písmena, kluzáky čtyři číslice a ULL tři písmena a dvě číslice.. takže jsem z této fotky poněkud zmaten. Leda by 410 přestavěli kvůli ropné krizi na větroně :-DDD

VH - nepřihlášený host (...78.156...)
25.11.2008 20:23

Zajímavá imatrikulace... Mám dojem že s Blaníkem této imatrikulace jsem kdysi ve Vrchlabí poletoval v kursu...

Celkem 15 záznamů

Používáním tohoto webu vyjadřujete souhlas s tím, že využívá pro analýzy a přizpůsobení obsahu soubory cookie. Další informace