Typ letadla: | L410UVP-E20 |
Letiště: | Kunovice (UHE/LKKU) |
Společnost: | Aircraft Industries a.s. |
Registrace: | OK-2712 |
Autor: | Pepa T. |
Datum pořízení: | 11/2008 |
Počet hodnocení: | 0× |
Počet zobrazení: | 4753× |
Zálet nově vyrobeného letadla výr.č. 082712 , letoun bude nosit imatrikulaci 3C-LLO
to Milan: to je presne ono, to mi nedoslo. Diky za upresneni ;-)
Díky všem za odpovědi, jsem rád, že je tady tak velké množství znalých lidí, kteří rádi poradí nebo vysvětlí, takže se tady vždycky dovím spoustu nových věcí.. Dík a letu zdar :-)
Je to docela dobrý, někdo s Turboletem podlétne most, někdo nahlásí toto na ÚCL a šup chudák pilot Blaníčka se stejnou imatrikulací, který byl v té době na přeletu příjde o papíry:-)
Asi se hold teď v ČR zalétává tolik nových letadel, že tříciferná imatrikulačka už nestačila a imatrikulací se nedostávalo... :-)
ano,je to znacka na zalet dle stavajicich predpisu. to, ze se kryje se znackou jineho letadla litajiciho v CR nejak nikdo neresi. Hold asi ten, ktery delal predpis na zkusebni znacky nevedel o tom, ze v CR lita i sem tam nejaky vetron....Je to smutne, ale je to tak.
OK-2712 je prozatímní registrace pro zalétání před dodávkou zákazníkovi. Číslo registrace jsou poslední čtyři čísla výrobního čísla - viz např. foto OK-2639 ( .planes.cz/cs/photo/1013771/l410uvp-e20-ok-2639-nht-linhas-aereas-ltda-kunovice-uhe-lkku/), nebo OK-2640 ( .planes.cz/cs/photo/1019048/l410uvp-e20-ok-2640-nht-linhas-aereas-ltda-brno-brq-lktb/).
Výrobní číslo 082712, čtené pozpátku, znamená že toto je 12-té letadlo 27-mé série dokončené v roce (20)08. Předcházející letadlo na výrobní lince bylo výr. č. 922711, které tudíž bylo dokončeno už v roce 1992. Následující letadlo na výrobní lince výr. č. 922715 bylo dodané do Tanzanie v roce 1996. Osud výr. č. xx2713 a xx2714 je mě neznámý, a možná teprve čekají na dokončení.
Hacker/VH: V článcích zde na planes.cz do "problematiky" zabrousil pan Orlita. Sice je to již déle, ale asi ty registrace budou mít společného něco s: cituji pár odstavců:
Zvláštní poznávací značky byly popsány i v tehdy platném předpisu L-7, v praxi to vypadalo tak, že každý podnik dostal přidělený blok značek, které používal. Nevím proč, ale byla to pouze sudá čísla. VZLÚ Praha Letňany používal značek OK-010 až -030 (?), LET Kunovice OK-120 až -178, Aero Vodochody OK-180 až 200(?), Orličan OK-042 a Aerotechnik OK-066, -068 a možná ještě další. Systém přidělování těchto značek v LETu se časem měnil, každý typ měl svoji skupinu značek z přiděleného bloku značek. Některé značky byly použity jednorázově, jiné zase téměř trvale u zkušebních strojů. Pojišťovna každý rok dostávala seznam, které značky jsou pro ty které typy používány.
...10. prosince 1970 s poznávací značkou OK-178, později byla používána i značka OK-174 (LET Kunovice měl v těch letech přiděleny zvláštní poznávací značky - sudá třímístná čísla od OK-120 až po OK-178)...
...Zvláštní poznávací značka OK-164 pro tento let je přidělena pouze kvůli pojištění a je uvedena jenom na letovém rozkaze, jak tehdy bývalo zvykem...
Připojuji se k dotazu VH -ho, (teda ne, že bych někdy letěl s blaníkem této imatrikulace), ale zajímalo by mě jak to teda je? Měl jsem zato, že motoráky mají tři písmena, kluzáky čtyři číslice a ULL tři písmena a dvě číslice.. takže jsem z této fotky poněkud zmaten. Leda by 410 přestavěli kvůli ropné krizi na větroně :-DDD
Zajímavá imatrikulace... Mám dojem že s Blaníkem této imatrikulace jsem kdysi ve Vrchlabí poletoval v kursu...
Celkem 15 záznamů
Copyright © 1999-2024 planes.cz | Redakční systém
To PeterV: letoun 082714 lita od jara v Brazilii u NHT, v poradi paty spolecnosti dodany, pod znackou PR-NHE.