Detail fotografie

Kamov 32-A12


Autor: Tomáš Kverka
Datum pořízení: 03.10.2008
Počet hodnocení: 0×
Počet zobrazení: 8827×

Popis:

03.10. Heliswiss

AKT



Kategorie a uživatelská alba

Další fotografie


Komentáře



tupolev - nepřihlášený host (...220.212...)
08.12.2009 17:51

Mil MI-26 se mi líbí víc!!!

vrábel - nepřihlášený host (...176.30...)
10.10.2008 11:45

Navštivte www.heliswiss.ch,tam je vše vysvětleno,včetně nosností při určitých teplotách a nadmořských výškách.Velmi zajímavé počteníčko...

daniels - nepřihlášený host (...117.130...)
10.10.2008 07:56

proč tam nejsou celý listy vrtule? :-O že by je uřezali ? :-D

Petr Popelář (...84.36...)
07.10.2008 08:31

Davi Hakim:Srovnáváte pickup s pětitunou:-)

David Hakim - nepřihlášený host (...217.26...)
06.10.2008 21:53

Tak nevim - dle link://www.lietadla.com/historia/lz_tatry.htm se ruske, potazmo sovetske vrtulniky neosvedcily ani v Tatrach. Ve Svycarsku je Ka-32 heliswissu exotem, velice se osvedcily francouzske Lama a Ecureuil, najdete jeste i Alouette III. Rega, svycarska LZS, leta v Alpach s Agustou 109K2, v nizsich polohach s EC135.

donCarlos - nepřihlášený host (...49.47...)
05.10.2008 23:07

Jojo, jak tu kdysi někdo napsal tuším o Tůčku - Kvalitní ruský výkovek :-)

Pavel Křička (...238.243...)
05.10.2008 22:12

Týden mi létal za barákem, překvapila mne mala hlučnost dvourotorové koncepce. Jinak to je vpravdu kus sovětského železa s odpovídající dílenským zpracováním, ale to je asi u vrtulníků této kategorie dost jedno.

jan k. - nepřihlášený host (...100.35...)
05.10.2008 18:38

PeterV: Žižkovský vysílač je sice vysoký dost, o tom žádná, ale srovnávat ho s Nepálem... :-))) to mi připadá trochu veliké vlastenectví... :-))

AdaAirlines - nepřihlášený host (...86.174...)
05.10.2008 09:37

V pondeli jsem cely den ve skole. Ale pokud bude ve vzduchu, zblaznim se a razim ho navigovat :-D

2 Martin: Staci otevrit oci, zapojit mozek a odpovis si sam :P

PeterV - nepřihlášený host (...69.122...)
04.10.2008 19:51

Pro Petra Martinka: Je to nejenom vysoká nosnost dvourotorovým designu (100% výkonu motoru jde do rotorů zatímco u konvenčních vrtulníků je nějakých 30% výkonu motoru ztraceno na pohon vyrovnávací ocasní vrtule), ale i pro ruské vrtulníky tradičně nekonkurenční výkonost ve velkých výškách. Ruské vrtulníky se prakticky exlusivně používají v Nepálu (Himaláje) kde všechny pokusy je nahradit západníma vrtulníkama zkrachovaly protože nemohly konkurovat ruským vrtulníkům.

Celkem 16 záznamů

Používáním tohoto webu vyjadřujete souhlas s tím, že využívá pro analýzy a přizpůsobení obsahu soubory cookie. Další informace