Typ letadla: | E-3A |
Letiště: | Praha - Ruzyně (PRG/LKPR) |
Společnost: | NATO |
Registrace: | LX-N90458 |
Autor: | Milan Cibulka |
Datum pořízení: | 09/2008 |
Počet hodnocení: | 0× |
Počet zobrazení: | 3616× |
17.09.
Tleskám
takco ja vim tak Anto Colison lights jsou dnes zapnute od doby probuzeni letadla tz. zapnuti APU az do jejiho vypnuti
jakto ze maji airbusy tak male klapky??(oproti 707)
MM: Za mého mládí svítila protikolizní světla od chvíle nahazování prvního motoru až do vypnutí posledního. Pozemní složky tak byly varovány před nebezpečím nasátí a vystupujícím proudem plynů. Že by to už neplatilo? A brzdit se musí i na rychlé pojížděčce. Aerodynamické brzdy jsou dlouho velmi účinné. (Zkuste si vzít rýsovací prkno na motorku. Ne, raději ne!) :-)
mává? to jsem nevěděl :) to opravdu dělaj? to jsem nevěděl :D
Kždopádně mi měli landing a strobe lights vypnout při opouštění RNW, ale ve dne to asi až tak vadit nebude...
martin: mozna ze maji ale kdyz piloti videli ze je foti pan cibulka tak chteli zapozovat :-))), perfektni zaber
Nádherný záběr.
BTW, nemají být na pojížděčkách už zasunutý brzdící štíty, zhasnutá přistávací světla a z části zasunutý klapky?
super ale nebyt dne nato v Ostrave tak by tam nebyl....tohle je myslim ze jenom pro palivo
TROCHU NAJEZENY BOEING 707 AWACS 1 **************** SUPER ZABER
Celkem 14 záznamů
Copyright © 1999-2024 planes.cz | Redakční systém
Airbus má oproti Boeingu jiný typ profilu křídla, a celkově je na tom trochu jinak než Airbus. Proto má větší klapky, alespoň tak mi to bylo vysvětleno..
Je to pekně naježená kočička ;o)