Typ letadla: | IL76TD |
Letiště: | Budapešť (BUD/LHBP) |
Společnost: | Eastern Express (LIS) |
Registrace: | UP-I7629 |
Autor: | Milla |
Datum pořízení: | 08/2008 |
Počet hodnocení: | 0× |
Počet zobrazení: | 4170× |
Ex HA-TCB
Vojensky letoun, konstruovam aby byl odolny pri poruse.Ma tri hydraulicke systemy, ktere se daji rozpoji (pakou u kazdeho poiltniho sedadla), nebo pri poruse(zasahu nepritelem)automaticky.
To znamena ze cpt. pri rozpojeni ridi levou pulku ridicich ploch.F/O dtto-pravou pulku.
Na snimku hydr.systemy rozpojeny.
Koblihu, díky za info.
A proč kniply nejsou ve stejné poloze? Údajně v pravém sedadle sedával stranický komisař a jeho 'volant' byl odpojený aby náhodou ya letu nic nezvoral ;-)
oprava na první příspěvek, byla to Il-76 MD :))
Koukám že piloti se při letu asi pěkně zapotí, ručník mají připraven. :))))
PeterV : ano, můžu potvrdit, Il-76 mám prolezlou, konkrétně Il-76D Ukrainian Airlines. Do ,,skleníku,, - místa navigátora, se leze normálně z nákladového prostoru, do kokpitu poté před skleníkem po žebříku nahoru.Musím říct, že kokpit je strašně prostorný - až moc veký a všechno ruské, tak jsem z toho měl jako 13ti letý neblahý pocit. :)
Nebude to tím, že zleva se letadlo řídí po zemi?
Taky mi to nejde do hlavy, proč kniply nejsou ve stejné poloze
Muzu se zeptat, proc je jeden knipl natocenej a druhej ne?
PeterV: Normalne z paluby, to do tohoto kokpitu se leze po zebriku zespoda ;-)
Celkem 11 záznamů
Copyright © 1999-2024 planes.cz | Redakční systém
Neuvěříte, jak je za dálkového letu se sluncem vlevo po celé hodiny vedro. Větrání působí tak akorát slušné nachlazení a pozdější revma ramen a zad. Lepší je se přiměřeně odstrojit.