Typ letadla: | A310-304/ET |
Letiště: | Ostrava (OSR/LKMT) |
Společnost: | Czech Airlines ČSA (CSA/OK) |
Registrace: | OK-WAB |
Autor: | Metaxa |
Datum pořízení: | 06/2008 |
Počet hodnocení: | 0× |
Počet zobrazení: | 7628× |
Obchodní třída
oprava: SilverJet
Silverair byl jeden velky omyl a jeho zivotnost trvala celych 15 mesicu. Tenhle model nefunguje. CSA s obstaroznimi A310 a pofidernim servisem je druhy extrem, ktery ve sve podstate take nefunguje, ale preziva do dnesnich dnu, protoze je z ceho prodelecnou dalkovou flotilu dotovat. Jinak by uz taky davno byli tam kde Silverair.
to Josef: jestli se nepletu tak ten Silverjet už to zabalil. Super servis je sice fajn, ale pro přežití v tomhle světě to nestačí. Dneska si na Silverjet vzpomenou jen ti co zaplatili letenku a pak nikam neodletěli.
Přeju ČSA úspěšnou privatizaci a budoucí rozvoj dálkové dopravy.
to MS743: Řada společností, i Singapore i Korean, provozuje současně business třídu v různých modifikacích. Např. do AMS létá Singapore se "starým" business, do FRA s novým, modernizovaným...
katastrofalni to nebude a pokud jsem informovany tak zbytek maji 2-2-2 posezeni coz je prijemnejsi. pravda IT, entertainment apod je pod prumer a nejsou to lie flat atd. ale uvidime co bude v novem letounu..ale zde to vypada OK... je strasne vela spolecnosti kteri maji jeste dnesni old school business (seats) a to v velkych spolecnostech jako Korean, singapre apod.
samozrejme cely produkt je to co zajima business cestujiciho a plati se za to od 1 kontaktu pri rezervace az po priletu... CSA by mela premylet na to a tim muze ziskat vice platicich zakazniku.
good luck CSA... stale v tobe verim
ad: Georgo: hodne trapna reakcia.
ad "svetobeznik" Hinny: Naposledy som letel v 01/2008 spolocnostou Silverjet New York - London - New York, CSA tam nebudu o 50 rokov. Business Class nie je len o jedle (o strave podavanej v Silverjet-e sa ale tiez CSA a podobnym ani len nesniva), ale aj o sedeni, resp. lezani v noci. Platit za Business Class a nelahnut si v noci = skoda penazi. Jedlo to nezachrani.
Najvyssi cas, ze sa CSA stahuju z dialkovych liniek. Alebo nech maju celu kabinu iba Economy... Ale aj tym som uz letel cez Atlantik. Naposledy v lete 2006. A uz nikdy - ani zadarmo. Tam bola najhorsia prave strava. Aj som pisal na CSA staznost. O uplnej absencii akehokolvek in-flight entertainment systemu radsej pomlcim... (presne ako let s IL-62 pred revoluciou). Akurat to letelo. A dobre. Piloti CSA su stale jednicka. Ale to uz davno nestaci. To stacilo do roku 1989, ked nebolo na vyber cim a kym letiet.
Business u Finnairu byl na dálkovkách ještě před dvěma roky stejný jako te teď u ČSA. Pak zainvestovali spoustu peněz, vyměnili starý sedadla za plně rozložitelné postele, koupili A340 a dneska jsou plně konkurenceschopní na dálkových letech. Pohodlí v business u ČSA je srovnatelné s tzv. mezitřídou u BA (lepší economy). Bohužel většina cestujících u ČSA jsou up-grade z economy, s tím prostě ČSA už léta nemá šanci konkurovat, a dobré jídlo a pití nebo hezké letušky to nevyřeší...
to Marek : Souhlasim na spani to neni nic moc (ale na omdleni po nejakem tom vinku a konacku to staci
:-) ) ale popravde v letadle se poradne vyspim malo kdy. Z mych zkusenosti excelentni BC byl u Quatar, Etihad a Emirates, ale uplne nej se spi pri malo obsazenych nocnich letech v zadni Y kabine pokud se vam podari zabrat prostredni ctyrsedadlo pro sebe.
z vlastni zkusenosti muzu potvrdit, ze se na techto sedackach skoro nevyspite (coz je pri dalkovem letu skoda), nicmene servis je pomerne slusny a dostatek jidla i piti :-)
Přesně tak, sedadla a vzhled nic moc, ale servis velmi dobrý. Když porovnám mou zkušenost s Alitalii, tak jednoznačně
Celkem 18 záznamů
Copyright © 1999-2024 planes.cz | Redakční systém
OK-YAC a YAD už ale měly v Bussines po dvou sedačkách ve všech 3 řadách, co si pamatuju... Nebo ne?..