Typ letadla: | B737-330 |
Letiště: | Malta (MLA/LMML) |
Společnost: | Lufthansa (DLH/LH) |
Registrace: | D-ABXM |
Autor: | Honza |
Datum pořízení: | 12/2006 |
Počet hodnocení: | 1× |
Počet zobrazení: | 6484× |
Boeingy 737 nejsou vybaveny vypouštěním paliva za letu, tento únik je způsoben technickou závadou a je to opravdu velmi zřídka pozorovatelný jev.
preedchozi prispevek jsem psal ja ale melo to byt pro Goldlabe
to je dobrej trik jak nemít křídlo natěsno :) ale taky mě přpadá něajak graficky oholený...
A to prave kridlo je co?
Foceno ze země... Zdravím hangár :)
Nevím jestli se nepletu, ale toto se taky může stát, když se do nahřátého křídla nalije chladnější benzín z cisterny
petrp:
A není to něco takovýho,jako když se plní letadlo na zemi,plnič stojí na jedný straně letadla a nevidí,jak mu to na druhý straně teče z křídla ven na zem a plní a plní a plní.Pak přijedou hasiči a zahájí akci. :-D
domajs:Logická úvaha, ale ze zkušenosti ne, palivo sem tam cáklo na zemi, po vzletu se křídlo vzepne a konec křídla je výš, nehledě na to, že otvor je konstruován tak,aby při letu byla nádrž vzduchem přetlakovaná a i při výpadku čerpadel paliva docházelo k dodávce k motorům, já to vidím na nějaké těsnění:-D
Pochybuju že je to normální...:D Nicméně otvory v těchto místech na křídle opravdu jsou.
Tak že vysvětlení je,že to letadlo je po startu a je naplněný až po špunty a palivo mu uniká přes odvětrávací nádrž ??
Celkem 16 záznamů
Copyright © 1999-2024 planes.cz | Redakční systém
hmm... asi mate pravdu.. to kridlo se mi taky nezda