Detail fotografie

B747-4B5


Typ letadla: B747-4B5
Letiště: Mimo letiště
Společnost: Korean Air (KAL/KE)
Registrace: HL7485
Autor: S P
Datum pořízení: 06/2008
Počet hodnocení: 0×
Počet zobrazení: 5730×

Popis:

Bouřky v okolí Chicaga v době přechodu tornád přes Iowu a Kansas




Kategorie a uživatelská alba

Kategorie:

Další fotografie


Komentáře



maress - nepřihlášený host (...108.105...)
07.02.2010 16:18

zdravím chtel bych se zeptat pana kapitána, nekde sem četl že se dá přistát i s autopilotem, používý se toto nebo je to kec?

lanensky - nepřihlášený host
27.07.2008 22:08

ja taky litam s 747 a nekdy mam bolesti zad 11 hodin sedet...

Tomas - nepřihlášený host
25.07.2008 21:50

a proc by nelital, co je na tom mimoradneho? ostkatne, pokud si dobre pamatuju .. tak oprvni prilet korejce do Prahy taky pilotoval cesky kapca .. mozna zrovna p. Piskaty. )

k.airliners - nepřihlášený host
13.07.2008 16:31

pane Pískaty,vy letate u Korean Air,nebo jak to mam chapat,diky za vysvětlení

Úplně jinej Honza - nepřihlášený host
10.07.2008 08:37

AJ: Mozna bys mel nejdriv vytroubit do sveta svoje cele jmeno, kde pracujes a svuj plat. Nechce se Ti ? Proc ?

Uz chapes ?

Svata prostoto......tihle zavistivi cechacci, to je mor......

PM - nepřihlášený host
21.06.2008 13:14

AJ: Úměrně odpovědnosti, se zřetelem ke společnosti, u které létá a k pracovnímu vytížení v roce. Předčasně šedé vlasy a vrásky patří ke "skrytým benefitům".

AJ - nepřihlášený host
20.06.2008 14:43

Rád bych se pana Pískatého zeptal kolik je měsíční plat kapitána 747?
Vím že je to netaktní otázka, je to jen obrovská zvědavost co mě přiměla se osmělit... Předem děkuji

Pavel - nepřihlášený host
16.06.2008 10:28

Coffin Corner je tzv. absolutní výška letu daného typu letadla. Při letu s konstantním MACH number IAS při stoupání letadla klesá. Aby nedošlo k pádu s klesající IAS při stoupání letadla, hodnota MACH number se musí zvyšovat s rostoucí výškou a tím pádem se zvyšuje i IAS. Naopak, když se letí na konstantní IAS, MACH number při stoupání letadla roste s výškou a hrozí překročení MACH crit. Aby se tomu předešlo, musí se snížit IAS.A to je pointa Coffin corner. V absolutním stropu letu letadla může hrozit to, že rychlost MACH crit. a IAS Stall speed jsou si rovny. Takže je možné zároveň překročit MACH crit. a zase "upadnout".

AdaAirlines - nepřihlášený host
15.06.2008 18:17

TO: Slavomir Piskaty. Tak to teda RESPECT! Obdivuji kazdeho, kdo toto dokazal! Od maleho kluka je to muj sen. Presne tendle typ :) Uz jenom podani ruky, by pro me byla velikanska cest! Obdivuji Vas! ;) ... Ikdyz pro me bude cest, kdyz si to jenom prectete :) At Vam to lita :)

Tom - nepřihlášený host
15.06.2008 10:33

Krása!

Celkem 21 záznamů

Používáním tohoto webu vyjadřujete souhlas s tím, že využívá pro analýzy a přizpůsobení obsahu soubory cookie. Další informace