Typ letadla: | B737-33A |
Letiště: | Praha - Ruzyně (PRG/LKPR) |
Společnost: | Fischer Air (FFR/8F) |
Registrace: | OK-FUN |
Autor: | Lukáš Rebec |
Datum pořízení: | 05/2008 |
Počet hodnocení: | 0× |
Počet zobrazení: | 13941× |
F : no, nápad to je dobrý, ale zadarmo ti je asi nedaj :( :-D
Ať je dají někomu zadara, vždyť je jich škoda, ový majitel si je může opravit a spoji třeba Ostravu s Londýnem, Paříží, Římem, Madridem, Barcelonou nebo jiné využití se určitě najde. Já si je klidně vezmu :-D
Tak to jestli budou létat jako carga, tak to už bude hodně mimo. Seagle Air nakonec nic?
Nejvetsi zajem o ne ma Bluebird cargo...
Ale je to strasna skoda ze tyhle skvely era,na ktery lidi tak odbre vzpominaj nakonec nebudou ani schopni prepravy lidi a to jen asi z duvodu administrativni neschopnosti nekoho tam naore ;( ;(
do luftu pudou..záleží na tom,kdo to jak zaplatí..a ještě taky v jakym stavu..jestli v celku,nebo jako darovaný orgány
ja sy mislim ze by 737 Classic mohly nahradit ART,B 737 maji vetsi kapacitu.
jena. Zatim maji 3 - OM-HLA/B/C
kolik B737-300 vlastne koupily Seagle air?
Fanda: ze jsou v Evrope zajemci o 737 Classic vubec prekvapive neni pokud vezmes v uvahu porizovaci naklady CL a NG. Nektere spolecnosti se CL zbavuji, protoze uz jsou prece jen trochu starsi a spousta zakonzervovanych CL stoji v poustich. Pokud se ale pro letadlo vymysli dobre efektivni vyuziti, tak s nim lze udelat velmi dobry bussiness i presto, ze ma vyssi spotrebu.
Celkem 18 záznamů
Copyright © 1999-2024 planes.cz | Redakční systém
F: I kdyby ti je zadarmo dali, víš koli by stála celková revize? Víš jak strašně nákladné je udržet takové letadlo v prvozu?