Typ letadla: | YAK40K |
Letiště: | Mimo letiště |
Společnost: | Czech Air Force (CEF) |
Registrace: | 1257 |
Autor: | Jan Kouba |
Datum pořízení: | 02/2008 |
Počet hodnocení: | 1× |
Počet zobrazení: | 5077× |
Beny:Tak pokud to je míněno vážně....ale to snad nee:-oLetoun z konce šedesátých let byl zamýšlen coby proudová Dakota, na všechny letiště a vznikl , sice spolehlivý, leč nenasytný hybrid pomalého křídla s proudovými motory.U ČSA létal v počtu 17 kusů byl stažen z provozu pro vysokou spotřebu paliva.Jeho data
:Rozpětí: 25,09 m
Délka: 20,36 m
Výška: 6,50 m
Nosná plocha: 70 m²
Vlastní hmotnost: 9400 kg
Maximální vzletová hmotnost: 16 100 kg
Maximální hmotnost paliva: 3128 kg
Dolet: 2000 km
Dostup: 12 300 m
Cestovní rychlost: 470 km/hod.
Maximální rychlost: 550 km/hod.
Pohon: 3x dvouproudový motor Ivčenko AI-25 (14,7 kN každý)
Kapacita: 27 - 32 cestujícících
Tak tahle masina vypada o moc lepe nez ATRo, zajimalo by me proc CSA nekoupili misto nich tyhle, myslim, ze by byli i levnejsi.. trochu to vypada jak CRJ, ale zrejme to nema moc velkoj prostor pro lidi
Další fotky jsou na www.fotokouba.cz
nádhera!super foto
Krásné Letadlo
práveže tie krídla sa mi na celom lietadle páčia najviac...
Nádherná fotka strašnýho letadla.Ta kombinace pohledného trupu s tlustým rovným křídlem je smrtelná...
To je pravda, ale on by v té době návrh na nákup například typu Falcon 50 asi opravdu neprošel. (A zaplať Pánbůh za každou mašinu, která vypadá alespoň trošku jinak, než 737, a obzvláště pokud jde o třímotory, které jsou už pomalu na vyhynutí)
Fotka je to krásná, ale ten soudruh, který kdysi rozhodl o jejich nákupu, by zasluhoval deku.
Celkem 14 záznamů
Copyright © 1999-2024 planes.cz | Redakční systém
Tady bych s dovolením použil citaci z knihy pana Čecha:"JAK 40 měl stejnou spotřebu jako DC-9 ale vzal na palubu o sto lidí méně."