Detail fotografie

Z326M


Typ letadla: Z326M
Letiště: Kunovice (UHE/LKKU)
Společnost: Aeroclub
Registrace: OK-LHA
Autor: Michal Orlita
Datum pořízení: 05/2008
Počet hodnocení: 0×
Počet zobrazení: 4176×

Popis:

První prototyp Z-326 (první Trenér se zatahovacím podvozkem) zalétaný v roce 1956 stále vleká v Kunovicích (přestavěn na verzi Z-326M s motorem M-137 místo původních WM6-III)




Kategorie a uživatelská alba

Další fotografie


Komentáře



Jakub - nepřihlášený host
26.05.2008 09:56

Díky za vysvětlení ;)

Albert Orlita - nepřihlášený host
25.05.2008 23:53

Já nejsem excelentnim znalcem Trenerů, ale přední sedadlo u původni Z-326 souvisí se změnou centráže vlivem zástavby zatahovacího podvozku. Mimochodem baterie a starter je u Z-226 i 326, je však prakticky v těžišti a nemá na centráž velký vliv.Ty rozdíly ale nejsou dramatické, takže kdysi se třeba Z-126 někdy létaly v sóle také ze zadního sedadla (někteří staří piloti vám potvrdí, že existovala kvalifikace solo letys Z-126 ze zadního sedadla). Z-726 se mohly také létat z obou sedadel. Musela ale byt uzpůsobena elektrická instalace (hlavní vypinač).

Pkk - nepřihlášený host
25.05.2008 23:36

Anebo se hodí otázka, jak to, že se v Z-226 sedělo vzadu?

Nebylo to proto, že se nepočítalo se zástavbou baterie pro elektrický startér a tím se musela váha "nějak" posunout dozadu?

Samozřejmě možná ne, popřípadě mne Pane Orlita opravte.

:-)) děkuji

Albert Orlita - nepřihlášený host
25.05.2008 21:25

U letadel Z-326 a Z-326M se při solo letu sedi vepredu, u Z-326MF se podobně jako u Z-526 sedi vzadu kvůli těžší vrtuli V-503

Jakub - nepřihlášený host
25.05.2008 20:28

Jakto, že pilot sedí sám vepředu? Z326 moc neznám tak proto se divim :)

Celkem 5 záznamů

Používáním tohoto webu vyjadřujete souhlas s tím, že využívá pro analýzy a přizpůsobení obsahu soubory cookie. Další informace