Typ letadla: | A380-841 |
Letiště: | Londýn - Heathrow (LHR/EGLL) |
Společnost: | Singapore Airlines (SIA/SQ) |
Registrace: | 9V-SKA |
Autor: | Standa Vacek |
Datum pořízení: | 05/2008 |
Počet hodnocení: | 0× |
Počet zobrazení: | 3822× |
To máš teda pravdu.
4 T.Mantel: Neletěl, ale jen se podívej zespoda, kolik těch oken vidíš... :-( Dobrá půlka je zakrytá a na místa vepředu má zase nikdá nenašetřím :-). Ale zase třeba v A340 vzadu sice něco vidíš, ale rambajz od motorů ti to hezky vykompenzuje, že by človek po těch 13 hodinách raději seděl všude jinde, i kdyby neměl vidět vůbec nic :-)).
čistič: Co naděláš, mlíko je drahý! :-(
Stewardi jsou stejní všude - nikdo je neodnaučí lít kafe do odpadu. Potom je tam ta hnědá šmouha uprostřed :-)
vrána: ty si s ním letěl ??
Je to stejně nezvyk. Vemte si, jak velký je ten trup a teď jak obludná to musí mít křídla, když vypadají takhle. Pomalu ze dvou třetin okének nebude vidět nic, než křídlo :-)). Až poletí nad Fuji, tak bude muset udělat výkrut :-D. Už takhle to tam piloti staví na křídlo, aby alespoň na jedné straně cesťáci něco viděli (a já jak na potvoru musel sedět na druhé straně...).
Nádhera.
Tvar letadla určují čtyři základní síly: Gravitace, vztlak, tah a odpor. Jak zákazník, tak konstruktér - projektant se musejí ve svých požadavcích krotit. Zvláště v oblastech pružnosti a pevnosti a teplot horkých částí. :-)
Souhlasím, že fotka je skvělá.
Co je to za leták, vždyť je širší než delší? :-) Pěkná fotka.
Celkem 10 záznamů
Copyright © 1999-2024 planes.cz | Redakční systém
vrána + ostatní: Používejte tlumiče hluku (špunty) nebo aspoň vatu do uší. (Hluk, průvan od ventilace, vysokofrekvenční hluk měničů proudu, disco.) Dálkové lety jsou pro papíky u motorů hrob na sluch. A nezapomínejte pít (vodu bez CO2) - 2 dcl/hod. Ke každému panáku 2dcl vody navíc!!!
K fotce: Je to nádherný eroplán. Jen si počkejme na takový Kingfisher, Etihad, Qantas livery.