Typ letadla: | A320-232 |
Letiště: | Las Vegas - McCarran International (LAS/KLAS) |
Společnost: | US Airways (USA/US) |
Registrace: | N663AW |
Autor: | Jakub Vaněk |
Datum pořízení: | 04/2008 |
Počet hodnocení: | 0× |
Počet zobrazení: | 4540× |
12.04. Odlet z RWY07L
Jsem laik, ale, teoreticky, nešlo s tím přistát zpatky na LaGuardia Airport nebo na Teterboro? Nevíte proč nevybrali ani jedno ze dvou letišť a riskovali přistání do vody? Bylo to proto, že se dispečerům nepodařilo v tak krátkém čase uvolnit runway?
jj, moc hezká práce pilotů:)
to Kelas:zkus toto. www.reuters.com
Bohužel ten odkaz na havárii mi to nebere.
Myslím že se o mřížích či podobných ochranách už se jistě uvažovalo nicméně to nikdy nedošlo až to konce protože by to nadělalo víc škody než úžitku.Představte si obyčejný kus igelitu na té mříži nebo něco podobného co se rozprostře na 50% vstupu do motoru.:-(
Nejsou někde fotky z té havárie?
Mira:
Mříž by nepomohla,náraz ptáka je tak silný,že by se stejně propasíroval dovnitř.Motor většinou nějakého toho ptáčka vstřebá,ale pokud je to hejno,tak je zle.A jestli to byly nějaké husy,tak to je v prdeli.
Počítám, že ta mříž by musela být spíš hustá jako síť, aby to mělo nějaký smysl. A i tak si myslím, že by to protlačilo i velíké ptáky, třebaže asi ne vcelku :-) . Ta rychlost a síla sání je hodně velíká. Kromě toho, sebemenší poškození té mříže by znamenalo, že si kusy z ní cucne motor a to by bylo asi horší, než relativně měkké a lehké tělo.
Chtěl bych se zeptat, zda někdo netuší, proč se třeba na začátek vstupu do motrou nemontuje jakási mříž, podobně jako je u větráků, aby tam nemohlo nic vletět? Je to spíše otázka pro konstruktéry, ale někdo více z oboru by o tom mohl něco vědět... Díky.
skvělá práce pilotů- klobouk dolů !! mnohým se to v nedávné době tak nepovedlo
Celkem 11 záznamů
Copyright © 1999-2024 planes.cz | Redakční systém
ATC mu Teterboro nabízel, ale tam by to už nedal a mohl by velmi pravděpodobně zkončit v zástavbě.
LaGuardia byla daleko a musel by znova přeletět Manhatten zpět a to zrovna v místě, kde jsou seskupeny mrakodrapy a to by nedal zcela určitě.
Neměl vejsku, neměl rychlost, takže musel volit buď mezi přistáním na vodě, které je kritické, ale vzásadě možné nebo mezi jistou katastrofou před letištěm...