Typ letadla: | HS121 Trident 1C |
Letiště: | Praha - Ruzyně (PRG/LKPR) |
Společnost: | British European Airways (BEA/BE) |
Registrace: | G-ARPT |
Autor: | Petr Popelář - archív |
Datum pořízení: | 10/1964 |
Počet hodnocení: | 1× |
Počet zobrazení: | 5020× |
Toto letadlo melo cestovni rychlost o nejmene 50kmh vyssi nez ostatni tryskova letadla te doby, podivovali jsme se tomu na dadaru.
AC: Jo. Budou ohrnovat nosy a tvrdit, že to bylo hnusný, smradlavý, čadilo to, děda dokonce tvrdí, že tam musel jíst, namazat se a pak si ze samý slabosti schroupl.
Dneska, v podchlazení na stojáka, napůl v hybernaci, to je něco jinýho; dostaneš čip 100001Movies rovnou za krk, jen rozmrzneš, už tě zase strkaj ven. Pohodička. Že do tohodle tenkrát lezli, to se nebáli? Osmnáct hodin nudy, a ještě se jim to líbilo.
Těch pár neočipovaných na Zemi (bývalí spotteři - už se je nevyplatí čipovat) bude nostalgicky vzpomínat každou středu v baru "U dmychadla" na B777 a nadávat, jak se jedinkrát svezli tou moderní hladomornou AB1-987 a ještě chytli revma.
Tak to je good. Dokážete si někdo představit, až takhle naše děti budou za 40 let koukat na naše fotky a budou obdivovat .... nevím co, třeba B777?
nádhera
Vladimír:
Je to možný,nejspíš ano.
Ačkoli se to z téhle fotky nezdá,tak v téhle poloze by se ten podvozek do trupu prostě nevešel.
Vladimir:i TU 144 melo zatahovani podvozku pootoceneho o 90 stupnu.Velmi zajimavy pohled jak se sklada do trupu.podivej se na Youtube,tam to najdes
To Milan cibulka:Neměl to takhle i TU144?
PetreV:
Jestli se nepletu,tak se kola hlavniho podvozku natočila o 90stupňů,jakoby kolmo na směr letu.
Jestli to není pravda,tak mě někdo opravte.
Milane, co jsi myslel tím systémem zatahování hlavního podvozku?
Celkem 15 záznamů
Copyright © 1999-2024 planes.cz | Redakční systém
...radaru.