Typ letadla: | TU204-300 |
Letiště: | Moskva - Vnukovo (VKO/UUWW) |
Společnost: | Vladivostok Air (VLK/XF) |
Registrace: | RA-64040 |
Autor: | Parfaits |
Datum pořízení: | 03/2008 |
Počet hodnocení: | 0× |
Počet zobrazení: | 5537× |
oliver, asi to robí len dojem, že sú "celokapotované" ako napríklad na A-340
zda se mi to anebo ma ty motory neumerne velky..?
Proč jsou Egyptské stroje dlouhodobě na zemi? Technické, nebo finanční problémy?
Jj, vrátane 11 Tu214, z toho 1 skúšobný stroj. A tak to vyzerá, že všetky egyptské Tu204 sú dlhodobo na zemi, takže reálne v prevádzke ich lieta asi len 30.
Mělo tam být "PS90A2", nevím kam tam dvojka zmizela.
yango: těch 50 je i s 214 nebo bez? Zdá se mi to nějak málo podle toho co si pamatuju, ale je možné že jsem se spletl.
Jinak s tím motorem, hledal jsem tuto konkrétní 300 v databázích protože jsem si nebyl jistý a je tam skutečně uvedeno PS90A. Na stránkách výrobce motoru se ale píše o prototypu z roku 2006 a následném testování, přičemž ten letoun je z konce 2005 - takže nejspíše máte pravdu a já se omlouvám za špatnou informaci.
Parádní stroj.Někdy bych se jím chtěl proletět
to roba:
Vrátane prototypov všetkých verzií cca 50, lieta ich necelých 40, vo verzii -300 lieta 5 ks. 4 u Vladavie, 1 u Air Koryo.
A s tými motormi PS90A2 si predbehol dobu. Tie sú ešte vo vývoji. Toto sú poctive ruské 90A, majú to tam napísané. Ale máš pravdu, na A2 sa spolupracuje s Pratt&Whitney.
Ináč viac než sympatický náter, v spojitosti so sivým pozadím nádhera. Čím viac ich uvidím vo vzduchu, tým budem spokojnejší. Držím palce.
Swans0ng: diky potesil si ma:)
Celkem 21 záznamů
Copyright © 1999-2024 planes.cz | Redakční systém
To možná nevíte že tyhle letadla byli první ledadla s glass cokpitem