Typ letadla: | B707-307C (CT-49A) |
Letiště: | Praha - Ruzyně (PRG/LKPR) |
Společnost: | NATO |
Registrace: | LX-N19997 |
Autor: | Milan Cibulka |
Datum pořízení: | 02/2008 |
Počet hodnocení: | 1× |
Počet zobrazení: | 4600× |
Motory Pratt & Whitney JT3D číslo 1 a 2. Pylon motoru č.1 nemá turbokompresor, na pylonu motoru č.2 je nasávací otvor turbokompresoru. Dobře jsou vidět uzavřené přisávací otvory obou motorů. Pod náběžnou hranou křídla je částečně vyklopena Kruegerova klapka.
American Airlines měli na svých B707-123B a B707-323B a C turbokompresory jen na motorech číslo 2 a 3.
Proč tomu tak je(bylo) to nevím.
Super foto a super popis!!!
No tak to se k otázce připojuji...
Ani jsem si toho nevšiml a to jsem ho taky před odletem očumoval.
A proč motor č.1 nemá turbokompresor, když ostatní 3 motory ho mají???
diky diky...je to veda
díky i za popis detailů. Moc pěkný.
Pekny! Diky za detail.
to je rachot
Celkem 9 záznamů
Copyright © 1999-2024 planes.cz | Redakční systém
Já to taky videl z domu, ale to není ono.Lepší je to na ploše, ale tam se jen tak nedostanu, jinak hezká fotka.