Typ letadla: | B707-307C (CT-49A) |
Letiště: | Praha - Ruzyně (PRG/LKPR) |
Společnost: | NATO |
Registrace: | LX-N19997 |
Autor: | Milan Cibulka |
Datum pořízení: | 02/2008 |
Počet hodnocení: | 0× |
Počet zobrazení: | 5727× |
27.02. Pilotní kabina B-707.Vpravo je pracoviště palubního inženýra, vlevo je vidět sedadlo navigátora.
jooo sry JS sem si nevšim datuma
Super fotka pane Cibulka zajímavá!!
Piloti na tom jsou stejně jako řidiči tramvají. Žádné airbagy, nebezpečné hrany, nevhodné materiály, atd., atd. Zlámané vazy hrozí spíše v oné tramvaji než v letadle. V éru jsou zlomeniny nepatrným zraněním, s vyjímkou vazu, ovšem.
Ten cockpit je pěkný, třebaže těsný.
Tak tenhle kokpit jsem si na vlastní oči prohlédl právě na Dni NATO. Připadalo mi, že tam mají hroznej bordel a vůbec je to tam takový přeplácaný, nepřehledný...
HAHA: KC10?? :-))) No to snad ne...
B707-307C aneb CT-49A je ok.
LX-N19997 nema nic spolecnyho s USAF. Provozovatelem je NATO a je to byvala VIP masina Luftwaffe .
KC10 Extender je tanker odvozeny z DC10, ale tak ci tak, ani jeden z nich by na benzin daleko nedoletel:-)
jojo USAFove se cestou ze dne NATO Ostrava stavili v Praze pro benzin ale spravnynazev je KC-10C
Nektera maji, nektera nemaji. Neda se kategoricky rici, ze sedacky v kokpitech nemaji operky. Navic tohle je B707 - letadlo z doby, kdy napriklad predni sedacky tehdejsich aut byvaly krasne calounene gauce a nikdo si tehdy nelamal hlavu s lamanim vazu:-)))
Vysvetli mi nekdo proc nemaji sedadla v kokpitech operky hlavy??? ...to uz se pri havarii se zlomenim vazu nepocita?...diky za vysvetleni
Celkem 9 záznamů
Copyright © 1999-2024 planes.cz | Redakční systém
Mně se už tehdy (1970) líbila tyč na odpočinkovou polohu nohou.