Typ letadla: | A319-111 |
Letiště: | Praha - Ruzyně (PRG/LKPR) |
Společnost: | EasyJet (EZY/U2) |
Registrace: | G-EZDB |
Autor: | Máchal |
Datum pořízení: | 02/2008 |
Počet hodnocení: | 0× |
Počet zobrazení: | 4166× |
24.02.
info i s obrázky... :o)
cs.wikipedia.org/wiki/Dvouproudov%C3%BD_motor
to Máchal: díky za info
ahoj,
děkuji za info, člověk se furt učí novým věcem :-) Díky
(toto proudění hraje svoji ůlohu při nízkych rychlostech, kde se využívá tažné síly ventilátoru) ....zajímavé....musim zapatrat a jeste nekde neco najit .....taky jsem nikdy nevedel k cemu je to proudeni okolo motoru
Ahoj máchale, ano i ne.. Vzduch do motoru vstupuje přes lopatky ventilátoru .Čát vsupujíciho vzduchu proudí kolem motoru (toto proudění hraje svoji ůlohu při nízkych rychlostech, kde se využívá tažné síly ventilátoru) a čás je kompresorem stlačován na menší objem a tím dochází k jeho zahřátí, následně putuje do spalovací komory, kde je do něj vstříknuté palivo. Dojde k zažehnutí směsi a prudké expanzi. Horké plyny opouštějí spalovací komoru a přes turbínu (turbína slouží k pohonu kompresoru a ventilátoru) a nakonec výstupní trysku opouštějí motor a podle zákonu akce a reakce vytvářejí tah.
Zda se nepletu tak vpredu je nasávání vzdchu a vzadu jeho "vyfouknutí". Vpředu je tedy vetší prostor pro nasátí a vzádu je užší. Uvnitř se otáčí lopatky který pohanějí vzduch směrem dozadu a tedy princip jako u vrtule, která tím, že se točí pohání letadlo dopředu. Jedná se o to když se vzduch žene směrem z širšího průměru do užšího tak se musí jeho rychlost zvýšit a o to jde, tím se letadlo pohybuje vpřed. Někde na diskusi na Planes.cz je i odkaz nějakého přispěvatele na obrázky průřezu motoru, je to tam hezky vidět. Zda se v něčem pletu tak mě nekamenujte :-)
Pěkná fotka.Mám prosbičku-může mi prosím někdo stručně vysvětlit,jak funguje motor,třeba zrovna tento? Díky moc
nooo tak ta je super fakt zajímavě vyfocené žádná nuda
moc hezký
Celkem 12 záznamů
Copyright © 1999-2024 planes.cz | Redakční systém
ty sloty jsou sexy!