Typ letadla: | B737-5Y0 |
Letiště: | Bratislava (BTS/LZIB) |
Společnost: | SkyEurope (ESK/NE) |
Registrace: | OM-SEC |
Autor: | hunnicat |
Datum pořízení: | 03/2005 |
Počet hodnocení: | 0× |
Počet zobrazení: | 2890× |
nepřipadávám že u registrace je trochu vymáčklý?
richard:Velmi prosté, původní B737/1100/200 měl motory JT9 o malém průměru, Boeing dost nerad něco zásadně moderrnizuje, tak jako nejjednodušší krok při konstruování verzí-300/400/500 s novým motorem CFM-56 o větším průměru,zvolil tento tvar vstupního ústrojí.
U verzí NG došlo ke kompletně novému zkonstruování křídla a podvozku, který je vyšší a tato úprava vstupního ústriojí motoru již není třeba.
Myslim ze to je kvuli tomu, aby nebyl spodek motoru tak blizko zeme.
Mohl by me jako laikovi vyvetlit elipsoidni tvar motoru Boeingu?....Airbusy maji pekne kulate a smysl tohoto tvaru nechapu....jdes snad o aerodynamický fígl? ;) (PS: z tohoto pohledu to ma směrovku velkou jak tety chalupa 8-o )
K nepřehlédnutí, pěkné je to.
Teď už 737-500 nemaj né?
Celkem 7 záznamů
Copyright © 1999-2024 planes.cz | Redakční systém
nerekl bych... ja si myslim, ze to je opticky klam nebo lom svetla bo tak neco