Typ letadla: | B777-236/ER |
Letiště: | Londýn - Heathrow (LHR/EGLL) |
Společnost: | British Airways (BAW/BA) |
Registrace: | G-YMMM |
Autor: | MirekS |
Datum pořízení: | 01/2008 |
Počet hodnocení: | 0× |
Počet zobrazení: | 12524× |
Letoun odtažený po nehodě 17.01.
co to je za krasku nalavo v strede ? dalsia 777mička ? :)
Pekne zabery z nehody su aj tu:
www.planepictures.net/netshow.php?id=709587
www.planepictures.net/netshow.php?id=709582
www.planepictures.net/netshow.php?id=709579
Chudinka... :(
Moje nejoblibenejsi letadlo (ne konkretne tohle, myslim obecne 777)
Že by foceno z cocpitu stejného typu ?
K doplneni priciny havarie: motor nevysadil, doslo ke snizeni tahu na obou motorech RR, ktere neragovaly na pozadavek A/T (autothrust) na zvyseni tahu, ani na manualni presum pak vykonu. Viz vynatek ze zparvy Boeingu:
As previously reported, whilst the aircraft was stabilised on an ILS approach with the autopilot engaged, the autothrust system commanded an increase in thrust from both engines. The engines both initially responded but after about 3 seconds the thrust of the right engine reduced. Some eight seconds later the thrust reduced on the left engine to a similar level. The engines did not shut down and both engines continued to produce thrust at an engine speed above flight idle, but less than the commanded thrust.
Já si osobně myslím, že je to už tak zmedializované, že by to bylo zbytečné zakrývat znaky BA...
To Jan: To se dela u letadel u kterych je viditelne poskozeni, pokud se na tuhle 777cku podivat z dalky, tak to poskozeni videt tak moc neni - vypada to jako "vetsi udrzba" ...
Pricinou havarie bylo vysazeni motoru tesne pred pristanim, ale duvody proc k tomu doslo teprve hledaji. Bylo stesti ze 777cka doplachtila aspon na prah letiste, prastit s tim o 200m driv a sbirali by ho po kouskach...
Je už prosím jasná skutečná příčina nehody?
Celkem 20 záznamů
Copyright © 1999-2024 planes.cz | Redakční systém
Řekl bych že 757...