Typ letadla: | MIL8 |
Letiště: | Darłowo (EPDA) |
Společnost: | Czech Air Force (CEF) |
Registrace: | 0001 |
Autor: | Mariusz Kalinowski |
Datum pořízení: | 05/2007 |
Počet hodnocení: | 0× |
Počet zobrazení: | 3120× |
To: Atlas: Určitým rozpoznávacím znakem mohou být vzduchové filtry PZU!!!
to atlas: rozdílů je mnoho. vyrovnávací rotor na jiné straně, výfuk APU, PZO, rozmístění antén odlišují Mi 17 a třeba i v pozadí stojící Mi 14 od 8 a 9.
Ano býval velitelským stanovištěm teď je uzpůsoben pro přepravu až 22 lidí
Stejnak lajk nedokáže poznat rozdíl mezí Mil 8. 9 či 17. Jde to nějak na první pohled zjistit? Myslím z venku
Albert Orlita/Harold: Tento stroj je opravdu takovým Air force One, neboť tato verze Mil-9 ( v rusku Mi-8VKP) je létajícím velitelským stanovištěm.
Tento vrtulník měl tuším na palubě zařízení na letové ověřování pozemních radionavigačních zařízení a tím pádem byl tak těžký, že při zásazích při povodních v roce 1997 na Moravě skoro nic neuvezl :-)
Takovou registraci nemá ani Air Force One
Kuk :-)
Celkem 9 záznamů
Copyright © 1999-2024 planes.cz | Redakční systém
And tail rotor. In Mi-14/8MTW/17 it is on the left side fuselage. Engines are shorter.