Typ letadla: | IL18GrM |
Letiště: | Dubaj - International (DXB/OMDB) |
Společnost: | Expo Aviation (EXV/8D) |
Registrace: | 4R-EXD |
Autor: | Radek Rericha |
Datum pořízení: | 01/2008 |
Počet hodnocení: | 4× |
Počet zobrazení: | 4585× |
Jo dát dohromady nějakou skupinu lidí a pronajmout si to letadlo, to bych podstoupil a velice velice ráád.. Problém je že to se asi nepovede.
:-(((. Celkem by mě zajímalo na kolik by přišel pronájem tohohle korábu.
Prekecat tuto posadku :-) http: //i179.photobucket.com/albums/w310/bluemax-1/Islamabad/17-1.jpg
a postavit se do fronty :-)
http: //i179.photobucket.com/albums/w310/bluemax-1/Islamabad/18-1.jpg
:-)
A co takhle k Fidelovi na Kubu a svézt se s IL-18 Aerocaribbean?
Nebo dát dohromady početnou partu šílenců a objednat si to v Rusku?Podobný zájezdy se pořádají:
www.airevents.com
142 osob na palubě bylo asi hodně přes na dovolenou kapacitu.
Běžná sedadlová kapacita např. u ČSA byla 105 cestujících. V různých materiálech se uváděla maximální kapacita 122 cestujících (neověřeno).
V dobách minulých existovala přeprava přespočetných pasažérů (létající personál ČSA) mezi Prahou a Bratislavou. Pokud si vpomínám, tak při plném obsazení (103 cestující + 2 členové doprovodu MV a 6 členů posádky), akceptovalii někteří kapitáni maximálně 5-6 přespočetných. Jedna osoba měla místo v kabině a ostatní seděli v kuchyňce na basách od minerálek a piva.
pilot737: To jsou asi hlavne nakladovky :-(, mozna nejaky nasmlouvany chartery a la treba : Pakistánské úřady zadržely ve středu kyrgyzský letoun typu Iljušin 18. Let společnosti Galaxy Air odstartoval s 142 lidmi, studenty medicíny kyrgyzské lékařské akademie, odpoledne z Islamabádu směr Biškek. Pilot však požádal o návrat na letiště kvůli zdravotním problémům jednoho z pasažérů. Po přistání byla u vícero cestujících zjištěna hypoxie (nedostatek kyslíku pro tělesný metabolizmus) a dehydratace organismu, 13 osob muselo být převezeno k ošetření do nemocnice. Místní úřad civilního letectví pak pro podezření, že jejich nevolnost byla způsobena závadou na klimatizaci letadla Iljušin 18, stroj zadržel a podrobil kontrole. Letecké společnosti Kyrgyzstánu podléhají kvůli neprokázání schopnosti místních orgánů provádět příslušný bezpečnostní dohled úplnému zákazu provozovat leteckou dopravu v evropském Společenství. Zákaz se vztahuje i na Galaxy Air.
nebo military charters - www.planes.cz/cs/photo/1001138/
Chjo, to uz je pro nas asi pozde :-(
Docela by mě zajímalo kde a za jakou ceu se dá s tíhle krasavcem ještě letět..
Ldrikk: Pokud jde o to je videt, asi opravdu ta Dubaj (v lete jsem tam 2 videl) nebo Sharjah mozna... bude to dostupnejsi nez nejaka letiste v Kyrgyzstanu ;-)
Radku,to je hazard s naším zdravím!!! ;-)
Ldrikk má pravdu,kam se vydat,abychom je ještě viděli v akci???
já čekal foto archiv a koukáma 1/2008, paráda
Celkem 12 záznamů
Copyright © 1999-2024 planes.cz | Redakční systém
Jj, IL-18 u AeroCarribean na Kubě. Měl jsem možnost se tímhle svézt v létě několikrát. Lítá to na linkách z Havany většinou na malý ostrůvek (tropický ráj :) Cayo largo brzo ráno s mezipřistáním ve Varaderu. Interiér už je v dost špatném stavu, neskutečné vedro (nemá klimatizaci). Ale překvapilo mě, jak pohodlný a tichý let v něm je