Typ letadla: | TU154M |
Letiště: | Tivat (TIV/LYTV) |
Společnost: | Moskovia Airlines (GAI/3R) |
Registrace: | RA-85736 |
Autor: | Petr Beran |
Datum pořízení: | 08/2007 |
Počet hodnocení: | 0× |
Počet zobrazení: | 3829× |
laik: 0dpověd paka na tvůj dotaz svědčí ,že je především dobrý hovado
učenej z nebe nespadl není ostuda zeptat se ,když něco nevím, tak že jestli se příště se zas najde nějaký zamindrákovaný hovado co neumí slušně odpovědět ať sem radši ani nechodí!!
To jarda,lucius,RVHP,luko : děkuji mnohokrát všem, chápu že pro ty, jenž tomu rozumí to muselo znít směšně ...ještě jednou díky!
pekny ale poruchovy
Jo,letadlo bylo hezké,akorát dost pracné.Furt se na tom něco měnilo.Mělo to různé povinné výměny,a mělo krátké rezurzy dílů.(musely se po určitých hodinách měnit.Motor měl např.5000hodin.)
Parádna fotka. TU-154M je jedna z najkrajších lietadiel :))) určie mi dáte za pravdu :))
laik: Doporučuji sovětský film Posádka v ohrožení, onen motor je velmi nebezpečný, ale zase se hodí, pokud člověk potřebuje za letu zašívat trup venčí:-)
www.sarbatru.net/2007/05/24/posadka-v-ohrozeni.html
Ještě dodatek pro Laik:
APU má nasávací otvor pod trupem ,v zadní části trupu.A výstupní klapka je za motorem č.3 na horní straně trupu.Obě klapky se otevírají při spuštění.APU se může používat i za letu,ale je to výškově omezeno pro použití ke klimatizaci.Pro el.si nejsem jistý.
pro Laik:
Je tam jeden ze tří motorů.Při výpadku se nestane nic hrozného,motor se protáčí náporem,samozřejmě se sníží rychlost letu.Ovšem,pokud se protáčí tak,že se vypnul nouzově,to znamená,že neni žádné palivo v palivové pumpě,může se tato pumpa zadřít,jelikož je tato pumpa tímto palivem mazaná.
Jinak APU je v zadní části "naštorc" pod motorem č.2(to je ten prostřední)lépe řečeno pod nasávacím kanálem do tohoto motoru.
Joooo. Nejlepší, nejhezčí, nejkrásnější letoun............
Celkem 19 záznamů
Copyright © 1999-2024 planes.cz | Redakční systém
pako-ty budeš opravdu pako,nemachruj a slušně odpověz pokud ovšem víš,jinak trapný výstřel o tmy,experte