Typ letadla: | IL96-300 |
Letiště: | Praha - Ruzyně (PRG/LKPR) |
Společnost: | Aeroflot (AFL/SU) |
Registrace: | RA-96010 |
Autor: | Petr Volek |
Datum pořízení: | 01/2008 |
Počet hodnocení: | 0× |
Počet zobrazení: | 4480× |
08.01.
Dvojmotorák: Il-96MD, dvojposchoďák: Il-96-550 (pre 550 cestujúcich), ale obrázok som nenašiel žiadny. A to som hľadal poctivo.
Ešte sa musím opraviť - tie vrtule mali byť propfan, ale to bolo zavrhnuté už v zárodku. (Asi tak ako propfany na B737.)
S těma šatnama to, myslím, platilo pouze pro původní IL 86 a to ještě možná né pro všechny. Tento systém se totiž vůbec neosvědčil. Psal o tom někde p. Čech v Čechovinách. Původně se o tomto principu uvažovalo i u A 300.
Tak pokud vím, tak ono je to dvoupatrové už od začátku, neboť v přední a v zadní části jsou/byly schody a v prostorách pod hlavní palubou mám dojem byly šatny, a pak se šlo do druhého patra, kde byly normální sedadla... Alespoň tak jsem to kdysi viděl v jedné učebnici letadel pro letecké mechaniky. ale nechci šířit bludy takže to berte s rezervou.
no tak krom verze 400 je zbytek toho,co ste tu psali obrovská novinka a jen zůstávám čumět...nedokážu si to představit..to by bylo dosti zajímavé..byl by někde k mání ten výkres nebo info o těch uvažovanejch verzích?
Určitú dobu sa špekulovalo aj o dvojmotorovej verzii a dokonca aj o turbovrtuľovej. :)
Všetko to ostalo len v rovine výkresov. Pre mňa je už malý zázrak aj to, že po dlhých rokoch dokončili verziu 400.
To slyším poprvé a vzhledem k tomu jak mizerně se jim prodávaj už tyhle tak nevím nevím....
Stejně se zdá neuvěřitelné, že je uvažováno i s dvoupatrovou verzí. Nevíte o ní něco více?
Celkem 8 záznamů
Copyright © 1999-2024 planes.cz | Redakční systém
Dnes je této fotce přesně rok !!!
VŠE NEJLEPŠÍ !!