Typ letadla: | MIL8MTV-1 |
Letiště: | Mimo letiště |
Společnost: | Uzbekistan Airways (UZB/HY) |
Registrace: | UK-25424 |
Autor: | Pavel Křička |
Datum pořízení: | 03/2007 |
Počet hodnocení: | 0× |
Počet zobrazení: | 4474× |
Vrtulník SAR (Spetsialnye Aviatsionnye Raboty), sesterské společnosti Uzbekistan Airways
dakujem za vysvetlenie hned som mudrejsi a citim sa dolezitejsie :-)
Inac su to tie dva sede kruhy(anteny) vedla seba asi 1-2 metre od nakladnych dveri smerom ku zadnemu rotoru
DISS-dopplerovskij izmeritel skorosti i ugla snosa, je to taky mozno 20 rocny "kvazi" gps system ,spociva vo vlozeni papierovej mapy urcitej mierky do "krabicky" v kabine pilota, nastavenie cerveneho bodu na miesto kde sa nachadza stroj a po vzlete sa podla udajov od DISSu(ten mera rychlost, vysku,uhol znosu.....atd) posuva cerveny bod nad vlozenou mapou.Malo by to aspon priblizne ukazovat polohu stroja v terene podla vlozenej mapy.Tolko teorie, na to ako to fungovalo si musime pockat na vyjadrenie nejakeho pilota Mi-17, alebo Mi-24. Je tu nejaky???
Je to Mi-8MTV-1 c/n 95534 vyrobený roku 1990.
DISS je dopplerovský navigační systém.
podle ocasní vrtulky na levé straně je to spíš MI-17, ten DISS to také potvrzuje
mam blbu otazku ale co je DISS?
Mi-8 a ma DISS??? Zaujimave, myslel som ze sa montoval az na Mi-17 a novsie. No co uz, v Sojuze je vsetko mozne......
Zeby heliskiing v Uzbekistane?
Mimo letiště- kde?
Celkem 10 záznamů
Copyright © 1999-2024 planes.cz | Redakční systém
Malá poznámka ke značení vrtulníku. Označení Mi-17 s dalšími dodatky se používá jako exportní. V Rusku je to Mi-8 + modifikace.