Typ letadla: | B737-4Y0 |
Letiště: | Praha - Ruzyně (PRG/LKPR) |
Společnost: | Aerosvit Ukrainian Airlines (AEW/VV) |
Registrace: | UR-VVN |
Autor: | Ladislav Lála |
Datum pořízení: | 10/2007 |
Počet hodnocení: | 0× |
Počet zobrazení: | 3629× |
Boeing 737 před dosednutím na dráhu 24
2 Milan K.: Ty kroužky tam opravdu jsou - rozhodně nejsou způsobeny pokusem o eliminaci šumu a kompresí.
Nádherně zachyceno:-). Na tohle jsem ještě neměl štěstí.
Mohu potvrdit, osobně jsem to pozoroval jako cestující při přiblížení 737 Fischer airu na řecký ostrov Sámos, fakt zážitek :-)
2 Roman: Krouzky (cary) se za letadlem tvori v miste, kde skokove poklesne tlak. U kazdeho typu letadla je to trochu jinde, u B-737 je to zrovna vnejsi hrana vztlakove klapky. Oni tam vlastne jsou vzdycky, ale viditelne jsou pouze tehdy, kdyz v te stope zkondenzuje vzdusna vlhkost.
Kroužky se tvoří za letadlem různě. Když má štěstí a spadne do vody, pak i na hladině :-)
ja nevim ale netvoři se ty kondenzační čáry na konci kříídel ?? Tohle vidim prvně ale zajimave
Ty kroužky jsou, řekl bych, v pořádku. Bývají tam běžně vidět i v reálu, když se čára dobře "povede". Fotografie zajímavá.
Fotka zajímavá, k poznámce Shella bych jen dodal, že na fotce pravý kondenzační pruh je složen zdánlivě z jakýchsi kroužků které vznikly podle mého názoru při eliminaci šumu a kompresi. Gratulace autorovi fotografie a případným kritikům méně rychlých soudů...
2 Shell: Proč by to měla být fotomontáž milý příteli? Zkuste si zajít něco takového cvaknout...
Celkem 16 záznamů
Copyright © 1999-2024 planes.cz | Redakční systém
jojo taky potvrzuju že jde o kompresi a větší vlhkost, zažil sem to na B738TVS na ostrově KOS na přiblížení byli tam čáry jak z wingletů tak od klapek chvilku jsem si myslel že uniká palivo (ze srandy samoz.)