Typ letadla: | A340-313X |
Letiště: | Frankfurt (FRA/EDDF) |
Společnost: | China Airlines (CAL/CI) |
Registrace: | B-18806 |
Autor: | Ldrikk |
Datum pořízení: | 08/2007 |
Počet hodnocení: | 0× |
Počet zobrazení: | 6900× |
30.08.
Ja jsem spise nerozumel vete "V počáteční fázi nabídne čtyři lety týdně na trati Praha - Frankfurt - Tchaj-pej a pět Tchaj-pej - Frankfurt - Praha." Nebudou se jim ty letadle nekde hromadit?
Jsem optimista jelikoz kupodivu a je to hodne velikeprekvapeni ze v jihovychodni a vychodni asii Taiwan ma prvenstvi v cislech turistu!!! nejen business ale i turismus.. takze linka by mohla krasne prezit. Zatim ten FRA se mi nelibi.. tezko poletim BKK-TPE-FRA-PRG
pockam az primou linku!
romul:díky za vysvětlení ale pak je to naprostý nesmysl a blábol(budu létat do Prahy ale moje letadlo končí ve Frankfurtu a pak si přestoupíte)ne to není férová hra(asi tomu nerozumím ovšem jedna plus jedna je dva ale někdo nadmíru dokonalý mi řekne že výsledek je tři a já tiše přitakám,pak budu za hlupáka)Potom ta zpráva je absolutně zbytečná a zavádějící anebo je to všechno jinak a já věřím že se toho A34O tady dočkáme-ou,já nenapravitelný optimista....
max: Není to přímá linka do Prahy. Sice kdysi létali Saudi linku Jeddah-Praha-Frankfurt ale to bylo něco jiného. Code-share je jen o marketingovém sdílení čísel letů s jinými dopravci. Do Prahy už takhle dávno "létají" třeba Aero Mexico, American, Thai a další. Stejně tak má ČSA na svých letech kód třeba Air France. Delta do Atlanty má zase kód ČSA apod. Člověk pak příjde na letiště, na tabuli je 5 letů různých společností třeba do Frankfurtu ale všechno je to jedna linka. Je to jen marketing jak opticky rozšířit nabídku letů pro zákazníky, ale není to fyzické navýšení počtu operovaných letů.
ja jsem to pochopil spis ze je tam napsano " v pocatecni fazi" tak asi budou litat zatim do Frankfurtu a pozdeji do Prahy
No ale pokud je ta linka Frankfurt - Tajpej i jako OK, tak to je pro CSA docela zajimavost...
ale pak je to naprostý nesmysl a blábol,potom se ovšem může psát že do Prahy létá prakticky celá zeměkoule ale s jedinou podmínkou,že se musí přestoupit,čili myslím si,že to bude přímá linka do Prahy jinak by to opravdu nedávalo smysl(předpokládám že to tak je a doufám)
Petr: myslím že je to všem jasné a nikdo netvrdí opak...
Jeste jednou si to precti.Nic sem litat nebude,je to jen marketingovy tah.Je to linka Tchajpej - Frankfurt a zpet,CSA bude resit pripoj z a do Prahy:-))).To leatdlo v Praze nikdo nikdy neuvidi...:-)))
Celkem 18 záznamů
Copyright © 1999-2024 planes.cz | Redakční systém
Jak: CSA lita mezi Prahou a Frankfurtem treba 12 +/- linek tydne, a 5 sem a 4 odsud budou codeshare jenom... Ze bude tam ci zpet jina sedackova kapacita je asi pri malem objemu cestujicich jedno, mozna ostatni linky CSA na pripoje China Airlines ve Frankfurtu nenavazuji nebo se pocita ze vic lidi bude na priletu (a opusti CR po zemi) a domu poleti odjinud...