Typ letadla: | SE210 Caravelle 3 |
Letiště: | Stockholm - Arlanda (ARN/ESSA) |
Společnost: | SAS (SAS/SK) |
Registrace: | SE-DAA |
Autor: | Alan Lebeda |
Datum pořízení: | 08/2007 |
Počet hodnocení: | 0× |
Počet zobrazení: | 4623× |
25.08.
Ale "nezapomněl" ... :)
Co pán Lebeda "zapomnel" vyfotit a dát na stránku je celkem zachovalá
Caravella -3 (SE-DAF) spolecnosti SAS a letuschopná Caravella-3 (SE-DAI) spolku CaravelleClub.Obe stojí jenom kousek od beznosého vraku
který se pouzíval dríve na cvicení osádek push-traktoru.
To:PetrK - V roce 1988 byla delka RWY 08 / 2500m a RWY 01 /3300m. B-747 SAS tam byly bezne k videni.
dopr...škoda...souhlas s Petrem M...hned by to bylo zajímavější
Nerad vidím Letadla na ODPIS :-(
Jirka,hansb,_planes.cz-PV...:asi máte pravdu, ale je podle mě pod průměrem v délce ranvejí ve hlavních městech Evropy...prostě bych čekal delší...
Nerad vám do toho povídám, páč tomu nerozumím, ale myslím si po přistání se 747 v Paříží, co jsem měl tu čest zažít, že to pilot zabrzdil na míň než 1600 metrech, protože sotva, co jsme sedli, tak už jsme vyjížděli ven z dráhy... ale nevím... jinak škoda tohohle letadla, myslím, že muzea by měla o něj zájem
Jumbo se odlepí i na 2300m, viz. Saint Maarten. Dokonce jsem viděl i 747SP přistát na 1600 metrech.
Já si nemyslím že RWY která má více jak 3km by mohla být pro nějaké letadlo omezující.B-747 je sice kolos ale 4 motory jsou 4 motory a řekl bych že plný Jumbo má menší problém se odlepit než třena plná B-767 nebo A-330.
Celkem 18 záznamů
Copyright © 1999-2024 planes.cz | Redakční systém
Tomu řikám kokpit..........