Typ letadla: | IL62M |
Letiště: | Praha - Ruzyně (PRG/LKPR) |
Společnost: | Czechoslovak Airlines ČSA (CSA/OK) |
Registrace: | OK-KBN |
Autor: | Mirek Kubíček |
Datum pořízení: | 01/1993 |
Počet hodnocení: | 2× |
Počet zobrazení: | 8434× |
Výr. č. 4037425, bývalé OK-BYW
Parádní foto!!
já si pamatuju Ilky už jen matně..už ani nelítali na linkách..ale pokuď vim,tak někde na starý ruzyni snad stály dvě..to si pamatuju jako malej rybíz...ale krááásný éra to byli no..
Dvaasedesatka byla pohodlny a prijemny eroplan. Za to, ze do ni dopravci nacpali moc kresel pro papiky, nemohli ani konstrukteri, ani cabin crew. Pro palubni pruvodci byla prace s tezkymi voziky a bednami s vybavenim velmi tezka. Pilotne-navigacni vybaveni bylo na dobre urovni. Palivo bylo tehdy lacinejsi nez dnes. Nebyt nestastne katastrofy v DAM, na kterou nemela konstrukce stroje vliv, odesla by do penze se cti.
Zakaznici meli vice prosazovat sve pozadavky na zmeny (4x reverz, zadni servisni/nouzove dvere). Vice by k tomu mohla rici Udrzba. "Emka" neco vyresila, ale v planech byl IL- 86N a D. Pro Aeroflot, CSA, LOT, Interflug a dalsi, byla jeho neexistence na linkach ranou do vazu. Zbytek uz je znam vice. Ta fotografie je velice pekna. Ne z duvodu nostalgie, ale ukazuje, ze mraz je pro velka a zejmena dalkova letadla prirozenym prostredim. Ostrikat, doplnit, zatopit a prijemny let az na konec sveta!
Ja jsem s tím letěl (stejně jako s celou ruskou flotilou) a musim rict, ze jsem byl nadseny. Az na ten neuveritelne dlooooouhy rozjezd, to mi celkem "lepilo" :)
Jo ale letět bych s tím nechtěl...
To je před hangárem E, pokud se nepletu:)
Škoda,že jsem tyhle fešáky u ČSA nezastihl....
super !! super !!
pokud chce, tak na ICQ 283260169 nebo pres skype - bwa117
Nemáte prosím někdo fs 2004? Potřeboval bych zaslat složku defaultního boeingu 737-400 ( \Century of Flight\Aircraft\b737_400 ). Moc by jste mi pomohli. S pozdravem Martinec
Celkem 11 záznamů
Copyright © 1999-2024 planes.cz | Redakční systém
Paráda :-)