Typ letadla: | A320-214 |
Letiště: | Praha - Ruzyně (PRG/LKPR) |
Společnost: | Aeroflot (AFL/SU) |
Registrace: | VP-BQV |
Autor: | Ldrikk |
Datum pořízení: | 07/2007 |
Počet hodnocení: | 0× |
Počet zobrazení: | 2322× |
27.07.
Martinec:Aha, tak třeba u B-737 je to jednak v kokpitu okénko cca průměru 5cm a roura někojik desítek cm vede k mechanizmu zámku přední nohy, kde je na mechanizmu vyznačena poloha(červenou ryskou) kdy je zamčen.Pokud není ryska , která vede přes mechanizmus rovně, není něco v pořádku.
Hlavní podvozek je řešen podobně přístupem pod kobercem v kabině cestujících v oblasti centoplánu, zde je navíc periskop, který "kouká" na levou a pravou stranu.
U 737 např. je. Proto se ptám, kde většinou bývá a jak je velký.
... u tohodle není:-)
Nevíte někdo kde přibližně je průzor na zkontrolování stavu podvozku a pod.? Díky za odpověď.
Diky za kitare. Pekne detaily se vzdy hodi.
Celkem 6 záznamů
Copyright © 1999-2024 planes.cz | Redakční systém
U Tu-134A CSA pod kobercem u navigatora bylo okenko na kontrolu "nuzek" po push-backu. Obvykle pro spinu nebylo nic videt. Ale na kluky majici na starosti rozpojovani a spojovani bylo spolehnuti - i v zahranici. Rozpojeni umoznilo prekonat omezeni uhlu vytoceni prednich kol z limitu t.zv. velkeho uhlu. "Velky uhel", +/- 55 stupnu, ovladal navigator na prikaz pojizdejiciho pilota leticiho, napr. pri ostrem zataceni pri vyjezdu ze stojanky nebo pojizdeni s ostrou zatackou.