Typ letadla: | A320-214 |
Letiště: | Mimo letiště |
Společnost: | Niki (NLY/HB) |
Registrace: | OE-LEA |
Autor: | Dalibor Vlček |
Datum pořízení: | 07/2007 |
Počet hodnocení: | 0× |
Počet zobrazení: | 3884× |
Let HG 8150 Vídeň-Curych
Jiří Behyňa:Protože je na letadlech použití železných nýtů opravdu velmi neobvyklé, rez to nebude,oxydace hliníkových slitin se projevuje bílým práškem.Tyto šmouhy na letadlech vznikají směsí hydraulické kapaliny(stačí opravdu malé množství) a vazeliny, která se používá na mnoha uzlech mechanizace křídla. Jiný druh hydraulické kapaliny se používá v reduktorech vztlakových klapek, také možnost úniku, nebo potřísnění prostoru při doplňování kapaliny. Při letu se tato směska takto nádherně roztáhne po křídle a nalepí se na ní prach. A teď zkoumej co to je a odkud.:-D
Kubadera:Nezlob:-D Ahoj:-)
jj, to je TUTOVE rez od nytu...na CSA masinach nam reznou nyty jako divy! denne jich urezne na kazdym letadle nejmin 5, nekdy ani nestacime zametat hangar, jak nam z nich tam ty urezly nyty odpadavaj! nekdy se dokonce brodime po kotniky v urezlejch nytech! :-)
to asi nebude hydraulika, ale rez od nýtů
To ještě nic není proti tomuto
www.jetphotos.net/viewphoto.php?id=5982256&nseq=64
Kde proč??
Pěkně jim z toho teče hydraulika :-(
Celkem 8 záznamů
Copyright © 1999-2024 planes.cz | Redakční systém
Krásná práce