Typ letadla: | B737-76N |
Letiště: | Řím - Fiumicino (FCO/LIRF) |
Společnost: | SkyEurope (ESK/NE) |
Registrace: | OM-NGL |
Autor: | Jan Pokorný |
Datum pořízení: | 05/2007 |
Počet hodnocení: | 1× |
Počet zobrazení: | 10310× |
Kapitán Michelangelo Agina se svojí měsíc starou hračkou na finále 16C s bočními nárazy 32 uzlů
Ježiš co je to tady zá bláboly? Vždyť z hlediska polohy jsou zcela v toleranci,navíc si uvědomte, že v téhle vzdálenosti je citlivost ILS tak veliká, že půl tečka od GS a zlomek od LOC není vůbec nic... Rychlost je naprosto normální a v toleranci (commanded speed +6), a jestli by mě tam jako letce něco v téhle výšce znepokojilo, tak je to cosi, co tu nikdo ani nezaregistroval...
Letí trochu šikmo a vzhledem k místu touch downu je poměrně ještě vysoko.
Verca: 1,852 km/h
Kolik km je v přepočtu 1 uzel?
taky mi přijde podezřelý to že v OM-NGL je horizont kulatej a tady je hranatej, čim dál víc si myslim, že je je to FAKE.
sky: A/T je on, ale nesvítí SPD, z čehož lze pochopit, že má A/T on, ale rychlost si řídí sám, něco jako, když se při pojíždění A/T zapíná ale pořád si redukuje rychlost až v momentě, kdy zmáčne SPD, tak letadlo letí určenou rychlost čili v tomto případe 135IAS
crosswind z cocku jsem jeste neevidel
no jo no bocni vitr da cloveku praci no
...zajímavá debata...neuniklo vám že přistává s bočními nárazy 32 uzlů?...to opravdu není čas na hrdiství...má plný ruce práce aby to bez ztráty květinky dostal v pořádku na zem...
Celkem 31 záznamů
Copyright © 1999-2024 planes.cz | Redakční systém
FIP
speed brake?