Typ letadla: | B737-4Q8 |
Letiště: | Praha - Ruzyně (PRG/LKPR) |
Společnost: | Corendon Airlines (CAI/XC) |
Registrace: | TC-TJC |
Autor: | Martin Kotek (KLF) |
Datum pořízení: | 04/2007 |
Počet hodnocení: | 0× |
Počet zobrazení: | 5306× |
Y: Idiote
To jsem netušil ,že tolik točí 45225 ot/min je teda docela hodně to už je pěknej hukot:-)
Jen tak pro zajímavost. APU na obrázku je APS 2000, jednoduché a spolehlivé zařízení, do FL100 lze APU používat k výrobě elektrické energie a dodávce stlačeného vzduchu do systémů letadla, do FL170 si pajloti musí vybrat energii nebo vzduch a do FL370 APU disponuje pouze energií. Max EGT při startování 1010C, maximální provozní 744C a maximální trvalé 710C. Otáčky při 100% 45225 ot/min. APU je řízeno FADECem a při překročení svých limitů či při požáru se nezávisle ne pajlotovi vypíná.
To se muze zritit, je to turecke...
hlavne aby se nezritilo to, v cem se vrtaj
Bezpečnost nadevše. Ten v červeným se za chvíli zřítí.
Pomocná motorová jednotka [Auxiliary Power Unit (APU)]
APU je malý generátor, obvykle malý proudový motor, umožňující start hlavních motorů letounu, aniž by musely být napojeny na pozemní zdroj energie. Roztáčení motorů se obvykle děje dodáním ztlačeného vzduchu. APU také zajišťuje elektrický proud, tlak pro hydraulický systém a zajišťuje činnost klimatizace při stání na zemi. Na mnoha letounech poskytuje elektrické napájení i za letu. Nové bezpečnostní standardy vyžadují, aby mohla být jednotka APU spuštěna i za letu a mohla v případě nouze zásobovat letounové systémy.
co je apu?
Tady někde je APU, ne?
Celkem 10 záznamů
Copyright © 1999-2024 planes.cz | Redakční systém
Letoun je teda trimotorovy...