Typ letadla: | KDC10-30CF |
Letiště: | Kabul (KBL/OAKB) |
Společnost: | Royal Netherlands Air Force (NAF) |
Registrace: | T-235 |
Autor: | Martin Palička |
Datum pořízení: | 12/2006 |
Počet hodnocení: | 0× |
Počet zobrazení: | 3439× |
Odlet pravidelného leteckého mostu z Kábulu
jj česká vlajka je trochu jiná, má ty barvy přehozený
janec:Nemá nikde českou vlajku, je to označení holandského vojenského letectva:-o
Můžu se zeptat proč má vzadu na motoru pod kýlovkou českou vlajku??:))))
Domnívám se, že tankovací stroje plní v součinnosti s bojovými letadly NATO úkoly tankování za letu. Plně vyzbrojené stroje startují často pouze s nutným minimem paliva a doplní palivo před přesunem do oblasti průzkumu nebo boje. Také doplňují palivo pro bojové stroje, přelétavající z evropských základen na Střední východ bez mezipřistání. (Globus hodně napoví.) Kabul a Kandahar jsou pověstné mlhami. Holanďané získávají bojové zkušenosti v hornaté krizové oblasti. Je to jiné než doma nad mořem. O tom nám jistě mohou něco říci kluci, kteří jsou u pramene a posílají ty pěkné fotky.
já teda nevim, ale do jaké míry je to letecký most (což já chápu jako přepravu nákladu), když je to tankovací letadlo?
Celkem 6 záznamů
Copyright © 1999-2024 planes.cz | Redakční systém
Tento letoun i když je tankovací zajišťuje pravidelnou přepravu vojáků a materiálu do mise ISAF. Má plnohodnotný interiér i nákladový prostor. Tankování provádí z vlastních nádrží.