Typ letadla: | A321-211 |
Letiště: | Praha - Ruzyně (PRG/LKPR) |
Společnost: | Czech Airlines ČSA (CSA/OK) |
Registrace: | OK-CEC |
Autor: | Kubadera |
Datum pořízení: | 02/2007 |
Počet hodnocení: | 0× |
Počet zobrazení: | 7006× |
Celkem netradiční pohled na motor č. 1.
Tak to sorry ale my v Armáde pouzíváme skoro jenom drát.Ale je to urcite konstrukcí motoru a datumem jejich vzniku
Nejde jen o Airbus na Boeingu je to stejne.Drat se pouziva fakt vyjjmecne
No já jsem taky mechanik ne sice na Airbusu, ale všechny spoje na moment nemáme dotaženy, silové jo ale různé trubky a hadice jsou zajištěny, většinou drátem.Bez zajištění nemáme nic.
suck-squeeeeze-boom!-swooosh ... nic jinýho na tom motoru není :-)
wow:ty by jsi na Airbusu nechtel byt mechanik a je jsem rad ze na nem muzu delat.Navic to neni tak slozite jak to vypada :-)
s temi spoji te opravim prave ze vsechny spoje jsou dotahovany na moment proto nejsou nikterak zajistovany.Vyjjmecne se nekde objevuje drat nebo sealent
Tý jo,tam toho je:-( .Nechtěl bych být mechanik.
2 kaja: normálně, jdu takhle v práci po hangáru a najednou vidím, že maj mechanici sundanej jak kryt fanu, tak jednu reverzovou půlku a tak jsem si to vyfotil... většinou jsou ty kryty nebo reverzy jen rozevřené a zajištěné v rozepřené poloze a ne takhle pěkně odpreparované...
Ano jsou tam klasické šroubové spoje,některé jsou utahovány na tzv."moment" jiné klasicky na silno.A všechny jsou samozřejmě (jak to v letectví chodí) zajištěny.
Celkem 13 záznamů
Copyright © 1999-2024 planes.cz | Redakční systém
Není nad to,když se jeden koukne pod sukně...skvělý,zvlášť,když už na to nekoukám denně. K MAJLAN- Většina trubek na motoru nikdy nevede přímo,vždy je tam nějaký ohyb,v kterém se vyrovnává roztažnost..