Typ letadla: | unknown |
Letiště: | Praha - Ruzyně (PRG/LKPR) |
Společnost: | Not specified |
Registrace: | Neznámá |
Autor: | Milan B. collection |
Datum pořízení: | Neznámé |
Počet hodnocení: | 0× |
Počet zobrazení: | 4633× |
Stanoviště "Přibližovací kontrola". První radar je hlavni kontrola okrsku, druhý takzvaný "Direktor". Poslední je radar "Přistávací", kterému se zkráceně říkalo PAR (Precision Approach Radar). Na něj musela být zvláštní kvalifikace. Letadla se s ním naváděla až do výšky 60 metrů a vzdálenosti 1km od prahu dráhy. Tam už pilot musel vidět světla naváděcí řady nebo udělat průlet
To OldVector: Děkuju, že jste to zjistil :-)
To Jirka Š.: Jirko až uděláš Final Check tak ti to prozradím :-)
není to vlevo p. Sedláček a uprostřed p. Štěpán?
Zleva approach,director a PAR.....Bylo to tak??
Ty Čendo... vidíš ten rozdíl??
Tak to je hodně zajímavá fotka,sem ráda že tu je
Celkem 7 záznamů
Copyright © 1999-2024 planes.cz | Redakční systém
Tesla? To je mě velice matně povědomé. Jó, kde jsou ty časy kdy české ruce a mozky dokázali ještě něco dát dohromady . . .