Typ letadla: | B747-409F/SCD |
Letiště: | Praha - Ruzyně (PRG/LKPR) |
Společnost: | China Airlines (CAL/CI) |
Registrace: | B-18706 |
Autor: | Palo |
Datum pořízení: | 05/2005 |
Počet hodnocení: | 2× |
Počet zobrazení: | 19894× |
Přistání na ruku je nejčastější případ, vypnou autopilota nejdéle 50ft AGL... Autoland se použije jen při malé viditelnosti. Často ve vysílačce slyším, že vypínají autopilota někdy už před usazením - jednou ILS, ale na ruku... Kdyby to na ruku nezmáknul, tak by ho k tomu nikdo nepustil, machři pro mě jsou když přistávají s Xwindem 30 knotů.:-)) To jen k prvnímu příspěvku, vztet je vždy "na ruku".
P.S. HAHA: jumbo má flaps pouze 30...
ok... priznavam chybu...
je na vzletu preboha...je uplne jasne vidiet ze motory idu na max a pritom viria prach...pri pristati motory idu skoro na volnobeh...
to je vzlet.... nevidite ten prach?
Kdyby chtěl přistát, tak už je minimálně hlavním podvozkem na zemi.
to Karda LBC: v pozadí je terminál 1
je na vzletu...da se to zjistit zcela jednoduse=v pozadi je terminal 3
HAHA:nauč se číst a hlavně přemejšlet,co tim člověk chtěl říct..pro tebe spešl to vysvětlim..myslel sem tim,že na vzlet podle mě má velký klapky..tim pádem dle mího přistává..ale když vidim reakce a celekm logický argumenty,tak si to již nemyslím..takže se zas hoď do klidu a bez emocí...kuju
Kdyby přistával v těhle místech, tak můžou v Jenči stavět R6ku znova... :-)
Celkem 23 záznamů
Copyright © 1999-2024 planes.cz | Redakční systém
Je jasne nad slnko ze to je vzlet b ,keby to bolo pristatie tak ti piloti by boli bud ozraty na mol alebo poriadne zdrogovany :))))))))