Typ letadla: | DHC7-110 |
Letiště: | Pulau Pioman - Tioman (TOD/WMBT) |
Společnost: | Berjaya Air (BVT/J8) |
Registrace: | 9M-TAK |
Autor: | Mirek Šedý |
Datum pořízení: | Neznámé |
Počet hodnocení: | 4× |
Počet zobrazení: | 34330× |
Přistání na dráze 20 na ostrově Tioman v Malaysii. Dráha je dlouhá pouhých 900 metrů
LEVOU!!!
Pak nemaj ty letadla padat, když piloti nevěděj, kde je vlevo a kde vpravo :-))
Není, když se podíváte na kapitánovu pravou ruku, tak uvidíte, že je "beran" taky svisle dolů. To proto, že berany nejsou rovnoběžně, ale nahoře se zužují.
proč je knipl u co-pilota v rovině??
900m RWY@sea level neni pro DHC7 az takovej problem, spis by mne zajimalo, jak je to s terenem na obou koncich RWY. A jedna ruka na yoku je naprosto standardni postup na masinach bez auto-throttle/thrust! Tomuhle rikam litani jak se patri, ne playstationovy vysedavani v cockpitu, popijeni kaficka a plkani s FA. No ale asi ze mne trosku mluvi zavist - klidne bych si to s klukama vod playstationu na chvili vymenil:))) Ale jen na chvili.
Vypadá to, jak když mu někdo ukradl autorádio :-)
Druhá ruka je na plynech, to je normální postup
ty jo......na jednu ruku jeste ma tomhle letisti komu cest tomu cest
...párádní fotka...
Celkem 9 záznamů
Copyright © 1999-2024 planes.cz | Redakční systém
Ajo, levou, ne pravou :-D Ale na okruhu už si nepletu, jestli letím pravý a levý, ale dalo to zabrat. :-D