Odškodnění cestujícím za vánoční nepříjemnosti na Gatwicku

  • 02.01.2014 00:02
Londýnské letiště Gatwick nabízí symbolickou finanční omluvu cestujícím, kterých se 24. prosince dotkly provozní problémy v souvislosti s neobvyklým počasím v této době. Provoz komplikoval vítr a déšť, následkem čehož došlo k výpadku elektrické energie na Terminálu Sever, zároveň s zaplavením některých prostor. Zrušeno muselo být 62 odletů a 59 příletů, další lety nabíraly značná zpoždění. Postižení se mohou s detaily svého ovlivněného letu obrátit na emailovu adresu customer.services@gatwickairport.com, do měsíce jim v případě opravněné stížnosti přijde voucher v hodnotě 100 liber k útratě ve vybraných obchodech. Nepravidelnosti nastaly zejména v provozu největšího uživatele letiště, společnosti easyJet. Není výjimkou, že na přetížených londýnských letištích dochází v případě výkyvů počasí nebo provozních nepravidelností k provozním kolapsům či neschopnosti odbavit všechny plánované lety.

Partneři


Reklama
Používáním tohoto webu vyjadřujete souhlas s tím, že využívá pro analýzy a přizpůsobení obsahu soubory cookie. Další informace