Společnost Cebu Air, která provozuje lety pod značkou Cebu Pacific udělila Airbusu kontrakt na 152 letadla. Kontrakt má hodnotu 24 miliardy dolarů a jedná se o největší jednotlivou objednávku v historii filipínského civilního letectví.
Objednávka sestává ze 102 pevných objednávek na letadla A321neo a 50 opcí na letadla řady A320neo. Cebu Air vybraly jako pohonnou jednotku motory Pratt & Whitney PW1100G. Výběrového řízení dopravce se účastnili jak Airbus, tak Boeing.
Záměr pořídit 100 až 150 letadel komunikovaly Cebu poprvé v říjnu 2023. Finální vyjednávání o nabídkách byla zahájena v březnu l.r..
Do roku 2035 chtějí Cebu Air zdvojnásobit svou flotilu, aby zachytily rostoucí poptávku po cestování v jihovýchodní Asii.
(Foto: Airbus, The Jakarta Post, planes.cz)
kulica: problem kontaminace materialu se tyka motoru vyrobenych v obdobi 2015-2021. Takze objednat PW nyni ma smysl. Mimochodem, CFM LEAP-1A take nejsou bez problemu.
Pokial mam dobre informacie od kolegov-konkurentov z Wizzu, tak napr. u nich sa zdaleka nejedna o najnovsie motory PW, ale o nejaku ohranicenu seriu, pri ktorej sa dodatocne zistila kontaminacia materialov pri vyrobe a prave tie nasledne prechadzaju dodatocnou prehliadkou....
Mám otázku na odborníky:
Už delší dobu se píše o problémech motorů GTF, proč jim aerolinky dávají i přes to přednost před LEAP?
To věří, že dětské nemoci se vychytají a motor je výrazně lepší než LEAP?
Celkem 4 záznamy
Copyright © 1999-2024 planes.cz | Redakční systém
Ok, díky. O problémech s LEAP jsem zatím moc informací nezachytil.
Motor tedy má problémy, ale jen z části výroby.
Zatím, že je více preferovaný leteckými společnostmi (alespoň mi to podle objednávek řady A320neo přijde) je to, že má oproti LEAP lepší parametry provozu.