Předseda představenstva Pegasus Airlines Mehmet Tevfik Nane ujistil, že dopravce udrží jednu z nevyšších ziskových marží v oboru. Varoval však, že stávající situace je dlouhodobě neudržitelná, neboť nepalivové náklady rostou rychleji než výnosy. Zisková marže tudíž bude erodovat. Uvedl to na prezentaci pro britský The Aviation Club UK.
V prvním čtvrtletí vyrostly výnosy Pegasus o 17 % a dosáhly 519 milionů eur, náklady však vzrostly o 26 %. Šéf představenstva odhaduje, že nepalivové náklady na nabízenou sedačku a kilometr (CASK-ex fuel) letos porostou vyšším jednociferným tempem.
Pegasus Airlines přesto věří, že silná letní sezóna umožní letos dosáhnout jedné z nejvyšších EBITDA marží v oboru, a to 28 až 30 %.
Organizace IATA očekává, že letecká doprava ve všech regionech bude letos zisková a světoví dopravci vytvoří 30,5 miliardy dolarů čistého zisku, a to oproti 27,4 miliardy dolarů v roce 2023. (Foto: Flight Chick, easietech.com, planes.cz)
O. M: nikoliv. Neni vyznamnou casti prijmu
Což však neznamená, že nemůže být významnou částí příjmů.
Radek: objem provozuns Ruskem je zanedbatelnou casti provozu Pegasus.
Radek: Aha. A já myslel, že rusák díky sankcím eu může vyjet tak maximálně do lesa za zemljanku
Turecký Pegasus hlavně vydělává na ruských turistech. Holt peníze nesmrdí.
Celkem 6 záznamů
Copyright © 1999-2024 planes.cz | Redakční systém
Clanek je o vyvoji nakladu spolecnosti a dopadech na hospodareni spolecnosti. Pokud to neni jasne