Poprvé od svého založení v roce 2002 upravuje Norwegian své logo. Podle managementu propůjčuje nové logo společnosti „více soudobý, teplejší a jasný“ výraz, který bude aerolinku doprovázet na její budoucí cestě. Zavedení nového loga doprovází následující video.
Úprava loga přichází s 20. výročím společnosti.
Po katastrofálním megalomanském startu, která společnost takřka zahubil, prošly Norwegian resuscitací a nyní dosahují velmi dobrých výsledků, a to jak z hlediska finančních a provozních, tak z hlediska spokojenosti zákazníků.
Společnost dne 12. ledna úspěšně završila akvizici regionální společnosti Widerøe (Widerøes Flyveselskap AS), čímž výrazně posílila postavení na domácím trhu.
V lednu skupina Norwegian přepravila 1,4 milionu cestujících. (Obr.: Norwegian, foto: AviTrader, Norwegian, planes.cz)
Nebyly vloženy žádné komentáře.
Copyright © 1999-2024 planes.cz | Redakční systém