Nízkonákladová dálková společnost frenchbee letos převezme dva letouny Airbus A350-1000 ve dvoutřídní konfiguraci pro 488 cestujících (W40Y440). Klasické společnosti provozují obvykle tento typ na dálkových linkách v kapacitách okolo 330 cestujících. Palivová efektivnost přepočtená na sedačku v konfiguraci frenchbee bude vpravdě fenomenální.
Společnost nyní provozuje čtyři A350-900, a to rovněž v „husté“ dvoutřídní konfiguraci pro 411 cestujících (W35Y376).
Snížené pohodlí cestujícím kompenzuje atraktivní cena letenky. Zpáteční letenku z Orly do Newarku a zpět nabízí frenchbee od 238 dolarů. Norwegian sice nabízel letenky z Londýna do New Yorku letadly Boeing 787-8 (pro 292 cestujících) nebo 787-9 (344 cestujících) levněji, ale tento pokus neskončil dobře.
Franchbee létá do New Yorku, San Francisca, Punta Cany, na Tahiti a Reunion. (Foto: napavaleyregister.com, planes.cz)
Pokud jsem si dohledal správné informace, tak rozteč u FrenchBee je (u A350-900) v Economy 32 palců, dá se předpokládat, že u -1000 to bude taky tak. Lufthansa má u -900 v Economy rozteč 31 palců. Takže ta hustota je tady dosažena především eliminací prémiových tříd, což v tomto business modelu dává smysl.
To Petr: Na mě by určitě vyšlo jedno z těch osmi míst na podvozku.
Ale chtěl bych vědět, kdo si sedne vedle mě
Celkem 4 záznamy
Copyright © 1999-2024 planes.cz | Redakční systém
Velmi významně přidavá kapacitě ta čtvrtá sedačka uprostřed, proti obvyklým třem.