V zimní sezóně začaly Brussels Airlines postupně omezovat používání letadel Suchoj SuperJet 100, které pro ně provozuje irský CityJet. Společnost nebyla s letouny spokojena a kritizovala zejména nedostatek náhradních dílů, který vedl letos k nutnosti rušit řadu letů a dlouhým prostojům (Aircraft on Ground). Suchoj SuperJet je nahrazován Canadairy CRJ-900 a CRJ-1000 od Air Nostrum. Jak server planes.cz dříve informoval, Air Nostrum a CityJet podepsaly v červenci memorandum o těsné spolupráci v rámci nově formovaného holdingu. První CRJ-900 již u Brussels Airlines slouží, další nastoupí v prosinci. Dva další budou nasazeny v lednu.
Pre lietadlo fakticky neexistovali náhradné diely. Čo diel to originál od rôznych celosvetových výrobcov, ktoré sa distribuovali cez Moskvu do Frankfurtu a ďalej do Brusselu. Lietadlo extrémne hlučné v pilotnej kabíne tak aj v prvých 5 radoch. Spotreba paliva vyššia ako uvádzaná. Hluková norma tesne na hranici v Stockholm Bromma čo bola kľúčová linka pre SN. Čo sa týka prevádzky lietadla ako takého, veľmi veľa sa podarilo spraviť v spolupráci medzi SCAC a Cityjetom ohľadom MEL a manuálov ale Brussels airlines sa rozhodli pre zmenu typu, takže počas zimy sa postupne nahradia CRJ900 a CRJ1000 so španielskym letovými posádkami z Air Nostrum a CC budú mieste z Cityjetu.
Dobré letadlo, podstatně levnější než konkurence, ale bez servisu a ND to prostě nejde. Škoda.
Kdy Rusové pochopí, že jim ujel vlak, a s jejich mentalitou ho prostě nedoženou...
Celkem 4 záznamy
Copyright © 1999-2024 planes.cz | Redakční systém
Konkurence je zdravá a tak fandím tomuto letadlu v prosazení se v různých zemích světa, ne jen v Rusku.
Pro později narozené, co neví, že Rusko v době Sovětského svazu umělo být letadlovou supervelmocí, je velká škoda dnes nenavázat na znalosti ruských leteckých inženýrů a vynálezců a jen to odsuzovat, protože je to ruské. Je to přece o lidech, kteří něco dokázali a dnes je to pozapomínáváno.