České aerolinie si do konce letošní letní sezóny, tj. do 31. 10. 2018 pronajmou na wet-lease (ACMI-in) jedno letadlo Airbus A321-231 od společnosti Danish Air Transport. Letadlo je registrováno v Dánsku pod značkou OY-RUU, jeho maximální kapacita je 198 sedadel při čistě ekonomické konfiguraci.
Letadlo výrobního čísla (MSN) 878 létalo od roku 1998 u společnosti Sichuan Airlines, následně bylo od března letošního roku uskladněno. V květnu ho převzal DAT a nyní bude pronajato ČSA.
Přílet letadla z Billundu do Prahy se očekává o tomto víkendu, po nezbytných kontrolách bude v následující den nasazeno do provozu.
ČSA jej budou nasazovat například na pravidelnou linku do Madridu (kde dnes často létají Boeingy 737 SmartWings), ale i do dalších destinací.
Spise bych myslel, ze se jedna o totalni nekompetentnost. Takova hruza snad ani nemuze byt rizeny proces. To by jeden nedokazal.
S ČSA to jde velmi rychle z kopce, TVS tomu hodně napomáhá, ne li celé řídí. Hrůza... 100ky se už asi nedožijou. Bude tu létat jen ZmrdWings..
No, i slovutnější aerolinky lítají s horšími šroty. Jen mi nejde na rozum proč, když všechny 319 mají s GE, vyberou just ten s IAE motory. Aby v tom měli mechanici lepší gulášek?
Re: Arthem – ano, ano. A navíc 7 různých typů, rozšiřují flotilu.
V Billunde su odstavene aj MD82 ex Meridiana, tie by mohli vyzerat celkom pekne s nalepkami CSA.
To ma logiku! CSA uz si preci vypomaha 737 z roku 1993, takze ex cinska A321 z roku 1998 je vlastne funglovka. Sve 95.vyroci chce CSA zrejme pripomenout svym zakaznikum exkurzi do historie letectvi. Ale to vsech bych jim i odpustil, pokud by kvalita sluzeb byla OK. Coz vsak nanestesti neni.
Ach tááák, to je to slavné a věhlasné ČSA a teď budou mít staré letadlo? Jééé. hanba jim!!! Už jsou skoro jako ta zlá Travela!!!
Nový Airbus z roku 1998?
Celkem 9 záznamů
Copyright © 1999-2024 planes.cz | Redakční systém
Nejsem tedy znalý poměrů ČSA, ale 20 let stará dakota......no to mi hlava nebere.