Rozhodli jsme se uveřejnit ucelenější tabulku, kterou jsme získali od jedné z našich čtenářek. Jde o seznam letadel, která provozoval náš národní dopravce - ČSA.
Typ letounu / Aircraft type | Regist. | U ČSA od / by CSA since | Do / till | PAX | Poznámky / Remarks |
Aero Ae - 45 | OK-DCH | 1951 | 1961 | ||
Aero Ae - 45 | OK-DCK | 1951 | 1959 | ||
Aero Ae - 45 | OK-DCL | 1951 | 1959 | ||
Aero Ae - 45 | OK-DCU | 1951 | 1959 | ||
Aero Ae - 45 | OK-DCV | 1951 | 1959 | ||
Aero Ae - 45 | OK-DCZ | 1951 | 1959 | ||
Aero Ae - 45 | OK-EEM | 1951 | 1959 | ||
Aero Ae - 45 | OK-EEZ | 1951 | 1959 | 1959-1962 aeroklub | |
Aero Ae - 45 | OK-EGA | 1951 | 1961 | ||
Aero Ae - 45 | OK-EGB | 1951 | 1959 | 1959 havaroval / crash | |
Aero Ae - 45S | OK-EGE | 1951 | 1959 | ||
Aero Ae - 45S | OK-EGF | 1951 | 1963 | ||
Aero Ae - 45S | OK-EGH | 1951 | 1954 | 1954 havaroval u Chrudimi / crash | |
Aero Ae - 45S | OK-EGJ | 1951 | |||
Aero Ae - 45S | OK-EGL | 1951 | 1963 | ||
Aero Ae - 45S | OK-EGM | 1951 | 1963 | ||
Aero Ae - 45S | OK-EGN | 04.08.51 | 1959 | od (since) r.1959 u Aeroklubu,dnes (today) Muzeum Kbely | |
Aero Ae - 45S | OK-EGO | 1962 | |||
Aero Ae - 45S | OK-EGP | 13.03.51 | 1962 | ||
Aero Ae - 45S | OK-EGR | 1951 | 1959 | 1959 havaroval u Senice / crash | |
Aero Ae - 45S | OK-EGY | 18.01.51 | 1959 | havaroval / crash | |
Aero Ae - 45S | OK-EGZ | 1951 | 1962 | ||
Aero Ae - 45S | OK-EGX | 15.09.50 | 1963 | ||
Aero Ae - 45S | OK-EII | 1952 | 1954 | ||
Aero Ae - 45S | OK-EIJ | 1961 | od (since) r.1961 u VZLÚ | ||
Aero Ae - 45S | OK-EIO | 21.11.50 | 1959 | ||
Aero Ae - 45S | OK-EIP | 21.11.50 | 1962 | ||
Aero Ae - 45S | OK-EIQ | 21.11.50 | 1962 | ||
Aero Ae - 45S | OK-EIX | 1951 | 1962 | ||
Aero Ae - 45S | OK-EIY | 1952 | 1959 | ||
Aero Ae - 45S | OK-EIZ | 1959 | 1959 | ||
Aero Ae-45S | OK-FJA | ||||
Aero Ae-45S | OK-FJB | 1957 | 1957 havárie u Bíteše / crash | ||
Aero Ae-45S | OK-KGA | ||||
Aero Ae-45S | OK-KGB | 07.09.56 | 1962 | od (since) r.1962 aeroklub, dodnes v provozu / keep flying | |
Aero Ae-45S | OK-KGC | 23.03.57 | 1963 | od (since) r.1963 aeroklub | |
Aero Ae-45S | OK-KGD | 23.03.57 | 1961 | 1961 havaroval / crash | |
Aero Ae-45S | OK-KGE | 05.04.57 | 1966 | 1966-1985 aeroklub | |
Aero Ae-45S | OK-KGF | 05.04.57 | 1963 | 1963-1979 aeroklub | |
Nejsou uvedena všechna používaná letadla, ČSA provozovaly celkem 51 letadel. | |||||
Airbus Industrie A310-304 | OK-WAA | 14.02.91 | |||
Airbus Industrie A310-304 | OK-WAB | 03.91 | |||
Airbus Industrie A310-324 | OK-YAC | 06.2003 | |||
Antonov 2 | OK-_ | ||||
Antonov 2 | OK-_ | ||||
Antonov 2 | OK-_ | ||||
Antonov 2 | OK-_ | ||||
ATR-42-300 | OK-VFI | 05.00 | |||
ATR-42-320 | OK-BFG | 06.99 | |||
ATR-42-320 | OK-BFH | 08.99 | |||
ATR-42-320 | OK-TFE | 27.10.94 | |||
ATR-42-320 | OK-TFF | 20.10.94 | |||
ATR-42-400 | OK-AFE | 03.96 | |||
ATR-42-400 | Ok-AFF | 03.96 | |||
ATR-72-202 | OK-XFA | 16.04.92 | první let (f/f) 17.4.1992 na lince PRG -GVA | ||
ATR-72-202 | OK-XFB | 17.04.92 | první let (f/f) 21.4.1992 na lince PRG-FRA | ||
ATR-72-202 | OK-XFC | 28.04.92 | první let (f/f) 1.5.1992 na lince PRG-CPH | ||
ATR-72-202 | OK-XFD | 22.05.92 | první let (f/f) 23.5.1992 na lince PRG-WAW | ||
Avia Av 14 T | OK-OCA | 1960 | 11.02.77 | sloužil jako poštovní,havaroval v BTS / crash BTS | |
Avia Av 14-24/32 | OK-LCA | 1957 | 32 | přebudován na nákladní,1977 do SSSR / to USSR | |
Avia Av 14-24/32 | OK-LCB | 1957 | 32 | přebudován na nákladní,1977 do SSSR / to USSR | |
Avia Av 14-24/32 | OK-LCC | 1959 | 1966 | 32 | převeden k voj.letectvu / to CSAF |
Avia Av 14-24/32 | OK-LCD | 1957 | 1977 | 32 | posl.let (last flight) KSC-BTS-BRQ-PRG,pak SSSR / to USSR |
Avia Av 14-24/32 | OK-LCE | 1957 | 1960 | 32 | převeden k (to) ČSSDL,1977 do SSSR / to USSR, 8.11.57 poškozen v PRG při přistání-námraza |
Avia Av 14-32 A | OK-MCK | 1958 | 1974 | 1975 do SSSR / to USSR | |
Avia Av 14-32 A | OK-LCF | 1958 | 1975 | 8.6.70 unesen / (hijack) do Norimberku | |
Avia Av 14-32 A | OK-MCH | 1958 | 1975 | 10.3.1975 do SSSR / to USSR | |
Avia Av 14-32 A | OK-MCI | 1958 | 1975 | muzeum Kbely | |
Avia Av 14-32 A | OK-MCJ | 1958 | 11.10.68 | nehoda na lince do Piešťan,13 mrtvých,30 zraň./na lince PRG-BTS,vysazení motorů a pád / crash | |
Avia Av 14-32 A | OK-MCT | 1958 | 10.10.62 | havárie u Brna,na palubě 42 PAX z toho 13 zahynulo,29 zraněno / crash | |
Avia Av 14-32 A | OK-MCZ | 1958 | 02.01.61 | havárie při zkuš.letu u Hostivic / crash | |
Avia Av 14-32 A | OK-NCA | 1961 | 1963 | k (to) MNO jako OK-OCK | |
Avia Av 14-32 A | OK-NCB | 1975 | 1977 | do SSSR / to USSR | |
Avia Av 14-32 A/40 | OK-MCL | 1958 | 1974 | 1975 do SSSR / to USSR | |
Avia Av 14-32 A/40 | OK-MCM | 1958 | 1974 | 1975 do SSSR / to USSR | |
Avia Av 14-32 A/40 | OK-MCN | 1958 | 1974 | 1975 do SSSR / to USSR | |
Avia Av 14-32 A/40 | OK-MCO | 1958 | 1977 | do SSSR / to USSR | |
Avia Av 14-32 A/40 | OK-MCP | 1958 | 1974 | 1975 do SSSR / to USSR | |
Avia Av 14-32 A/40 | OK-MCR | 1958 | 1974 | 1975 do SSSR / to USSR | |
Avia Av 14-32 A/40 | OK-MCS | 1958 | 1974 | 1975 do SSSR / to USSR | |
Avia Av 14-32 A/40 | OK-MCU | 1958 | 1974 | 1975 do SSSR / to USSR | |
Avia Av 14-32 A/40 | OK-MCV | 1958 | 1973 | poničen při požáru v Brně, přelétnut do Prahy, kde byl později sešrotován / hit by fire in Brno, scrapped later on in Prague | |
Avia Av 14-32 A/40 | OK-MCW | 1958 | 1974 | 1975 do SSSR / to USSR | |
Avia Av 14-32 A/40 | OK-MCX | 1958 | 1974 | 1975 do SSSR / to USSR | |
Avia Av 14-32 A/40 | OK-MCY | 1958 | 1974 | 1975 do SSSR / to USSR | |
Avia Av 14-32 | OK-MCD | 1975 | 1977 | do SSSR / to USSR | |
Avia Av 14-32/40 | OK-MCG | 1958 | 12.09.72 | 8.8.70 únos do VIE,1972 havárie v KV / crashed Karlovy Vary 1972 | |
Avia Av 14-32/40 | OK-MCC | 1975 | 1977 | 27.3.1977 do SSSR / to USSR | |
Boeing 737-43Q | OK-BGQ | 04.01 | |||
Boeing 737-49R | OK-CGI | 03.01 | |||
Boeing 737-46M | OK-CGT | ||||
Boeing 737-45S | OK-DGM | 04.98 | |||
Boeing 737-45S | OK-DGN | 05.98 | |||
Boeing 737-45S | OK-EGP | 03.99 | |||
Boeing 737-45S | OK-FGR | 02.00 | |||
Boeing 737-45S | OK-FGS | 02.00 | |||
Boeing 737-4Y0 | OK-WGF | 1994 | |||
Boeing 737-4Y0 | OK-WGG | 1994 | |||
Boeing 737-55S | OK-CGH | 03.97 | |||
Boeing 737-55S | OK-CGJ | 03.97 | |||
Boeing 737-55S | OK-CGK | 05.97 | |||
Boeing 737-55S | OK-DGL | 03.98 | |||
Boeing 737-55S | OK-EGO | 02.99 | |||
Boeing 737-55S | OK-XGA | 06.92 | |||
Boeing 737-55S | OK-XGB | 07.92 | |||
Boeing 737-55S | OK-XGC | 07.92 | |||
Boeing 737-55S | OK-XGD | 07.92 | |||
Boeing 737-55S | OK-XGE | 15.08.92 | |||
Boeing 737-5H6 | OK-XGV | 04.03 | |||
Boeing 737-5H6 | OK-XGW | 05.03 | |||
Bristol Britania 318 | OK-MBA | 148/86 | |||
Bristol Britania 318 | OK-MBB | 05.69 | 148/86 | ||
Douglas C-47.. | OK-XDD | 1947 | |||
Douglas C-47.. | OK-WDG | 1947 | |||
Douglas C-47.. | OK-WDH | 1947 | |||
Douglas C-47.. | OK-WDM | havaroval východně od PRG / crashed E of PRG | |||
Douglas C-47.. | OK-WDV | 1947 | 05.08.50 | 5.8.1950 havaroval bez požáru při přistání v Košicích / crash | |
Douglas C-47.. | OK-WDY | 1947 | 27.02.50 | 27.2.1950 havaroval na hoře Praděd, Jeseníky / crash | |
Douglas C-47.. | OK-VAJ | ||||
Douglas C-47.. | OK-WAV | ||||
Douglas C-47.. | OK-WDF | 26.04.46 | zahajovací let (f/f) PRG-AMS | ||
Douglas C-47A | OK-WDQ | 1946 | 31.12.50 | ||
Douglas C-47A-15-DK | OK-WDL | 1946 | |||
Douglas C-47A-15-DL | OK-WDW | 1947 | |||
Douglas C-47A-20-DL | OK-VAV | ||||
Douglas C-47A-20-DL | OK-VDS | ||||
Douglas C-47A-20-DL | OK-VDZ | ||||
Douglas C-47A-20-DL | OK-WBA | 18.09.46 | 26.07.50 | 26.7.50 po vzletu z Košického letiště vznikl požár na palubě,nouzové přistání,letoun zničen / destroyed during emergency landing | |
Douglas C-47A-20-DL | OK-WBC | ||||
Douglas C-47A-20-DL | OK-WDD | 1946 | 24.12.46 | 24.12.1946 havaroval v Paříži / crash | |
Douglas C-47A-25-DK | OK-WAP | 1947 | 1960 | původně (ex) OK-WCP, v roce 1949 změna registrace | |
Douglas C-47A-25-DK | OK-WAR | 1947 | původně (ex) OK-WCR, v roce 1949 změna registrace | ||
Douglas C-47A-25-DK | OK-WDT | 1947 | havaroval / crash | ||
Douglas C-47A-25-DK | OK-XDG | 09.07.46 | 9.11.1946 havaroval při letu do továrny Avia / crash during flight to Avia factory | ||
Douglas C-47A-25-DK | OK-XDU | 09.07.46 | 13.02.47 | 13.2.1947 havaroval poblíž obce Dolany u Kladna, posádka zahynula,náraz do země / crash | |
Douglas C-47A-30-DL | OK-WDA | 05.06.46 | |||
Douglas C-47A-30-DL | OK-WDB | 28.05.46 | 25.1.47 kolize (collision) s DC3 SAA při pojíždění na letišti London Craydon | ||
Douglas C-47A-30-DL | OK-WDC | 1946 | 14.02.48 | 14.2.1948 havaroval na Ruzyni,náraz do země mimo runway / crash | |
Douglas C-47A-30-DL | OK-WDI | 1946 | 10.12.67 | ||
Douglas C-47A-30-DL | OK-WDK | 1947 | 12.12.54 | přestavěn na nákladní, 12.12.1954 při přistávání v BTS náraz a požár / crashed BTS | |
Douglas C-47A-30-DL | OK-WDN | 1947 | 21.12.48 | 21.12.48 havaroval na lince Řím-Atény,19 pax + 5 crew zahynuly / crashed on FCO -ATH | |
Douglas C-47A-30-DL | OK-WDO | 1946 | |||
Douglas C-47A-35-DL | OK-WAX | 1947 | původně (ex) OK-WCN,1949 změna registrace,unesen (hijack) do Mnichova,zde3/4roku pod širým nebem,rozkraden, pak vrácen k ČSA | ||
Douglas C-47A-35-DL | OK-WDS | 1947 | 12.01.54 | 12.1.54 havaroval u Hostivic krátce po vzletu z Ruzyně / crashed after take off | |
Douglas C-47A-35-DL | OK-WDU | 1947 | |||
Douglas C-47A-35-DL | OK-WDZ | 1947 | 18.06.56 | 18.6.56 havaroval u letiště Poprad Tatry, zahynulo 22 pax / crash | |
Douglas C-47A-40-DL | OK-WDJ | 1947 | |||
Douglas C-47A-70-DL | OK-WDP | 1947 | |||
Douglas C-47A-75-DL | OK-WAA | 1946 | 01.03.60 | v r.1950 unesen (hijacked by pilot) do britského Harwiche piloty Kauckým a Prchalem, vrácen ČSA | |
Douglas C-47A-75-DL | OK-WDE | 28.05.46 | |||
Douglas C-47A-80-DL | OK-XBC | 1947 | |||
Douglas C-47A-80-DL | OK-XDM | 1947 | |||
Douglas C-47A-80-DL | OK-XDN | 1947 | |||
Douglas C-47A-DL | OK-WAK | 1947 | původně (ex) OK-WCO, v roce 1950 změna registrace | ||
Douglas C-47A-DL | OK-WDR | 1946 | 04.01.48 | 4.1.1948 havaroval na hoře Praděd / crash | |
Douglas C-47B | OK-VDA | ||||
Douglas C-47B-10-DK | OK-WZF | ||||
Douglas C-47B-15-DK | OK-XDH | 1947 | |||
Douglas C-47B-1-DK | OK-WZA | ||||
Douglas C-47-DL | OK-WCT | 1947 | |||
Údaje o "Dakotách" ČSA jsou přehledně zpracovány např. v knize P.Týce Douglas C-47/DC-3 v Československu | |||||
Iljušin IL 62 | OK-YBA | 1969 | 148 | ||
Iljušin IL 62 | OK-YBA | 29.10.69 | 04.09.87 | 174 | od r.1988 jako restaurace na Rozkoši / 1988 restaurant Rozkos |
Iljušin IL 62 | OK-YBB | 28.11.69 | 06.09.83 | 174 | zrušen / CNL |
Iljušin IL 62 | OK-ZBC | 12.04.70 | 28.09.84 | 174 | zrušen / CNL |
Iljušin IL 62 | OK-ABD | 10.03.71 | 30.08.86 | 174 | zrušen / CNL |
Iljušin IL 62 | OK-DBE | 23.08.73 | 01.12.88 | 174 | zrušen / CNL |
Iljušin IL 62 | OK-DBF | 17.09.73 | 19.08.75 | 174 | zrušen při havárii v Damašku, 115 PAX a 11 crew zahynulo / crash |
Iljušin IL 62 | OK-EBG | 07.03.74 | 26.10.91 | 174 | nyní v USA na speciálním uložišti / stored in USA |
Iljušin IL 62 | OK-FBF | 14.07.81 | 03.11.91 | 174 | od 5/93 u Espe Air, pak Georgia Air |
Iljušin IL 62 | OK-GBH | 23.12.76 | 05.11.91 | 174 | od 5/93 u Espe Air, pak Georgia Air |
Iljušin IL 62 M | OK-JBI | 31.05.79 | 16.08.94 | 174 | po skončení provozu dočasně odstaven v Praze |
Iljušin IL 62 M | OK-JBJ | 10.10.79 | 03.10.94 | 174 | po skončení provozu dočasně odstaven v Praze |
Iljušin IL 62 M | OK-KBK | 30.04.80 | 20.11.92 | 174 | po skončení provozu dočasně odstaven v Praze |
Iljušin IL 62 M | OK-KBN | 15.08.86 | 23.08.93 | 174 | po skončení provozu dočasně odstaven v Praze |
Iljušin IL 62 M | OK-OBL | 23.11.84 | 29.10.94 | 174 | po skončení provozu dočasně odstaven v Praze |
Iljušin IL 62 M | OK-PBM | 23.03.85 | 23.10.94 | 174 | po skončení provozu dočasně odstaven v Praze |
Iljušin IL-12 B | OK-CBA | 17.06.49 | 03.01.59 | 24 | první ve flotile ČSA / first in CSA fleet |
Iljušin IL-12 B | OK-CBF | 17.06.49 | 05.01.54 | 8.2.51 srážka s překážkou při pojíždění v PRG / collision at PRG airport | |
Iljušin IL-12 B | OK-DBB | 19.07.50 | 19.11.59 | ||
Iljušin IL-12 B | OK-DBC | 09.08.50 | 15.11.59 | ||
Iljušin IL-12 B | OK-DBD | 30.11.49 | 13.06.60 | ||
Iljušin IL-12 B | OK-DBG | 18.10.50 | 03.02.60 | přebudován na nákladní verzi (converted to freighter), 20.1.60 srážka (collision) s terénem v PRG | |
Iljušin IL-12 B | OK-DBN | 23.12.50 | 30.06.60 | zakoupen (sold to) AMK Hostivice | |
Iljušin IL-12 B | OK-DBP | 07.02.50 | 24.11.56 | havárie v Curychu,14 km od letiště / crash | |
Iljušin IL-12 B | OK-DBU | 27.02.51 | 28.11.59 | přebudován na nákladní / converted to freighter | |
Iljušin IL-12 B | OK-DBW | 25.03.51 | 20.03.59 | ||
Iljušin 14M | OK-MCA | 1960 | do SSSR / to USSR | ||
Iljušin 14M | OK-MCB | 1960 | |||
Iljušin IL-18 B | OK-NAA | 08.01.60 | 28.02.79 | 2.1.77 srážka (collision) s OK-CFD v PRG, nyní v muzeu Praha - Kbely / Praha - Kbely museum now | |
Iljušin IL-18 B | OK-NAB | 08.01.60 | 28.07.76 | zničen při havárii v Bratislavě,letoun minul dráhu a spadl do jezera,76 lidí zahynulo / crashed BTS | |
Iljušin IL-18 D | OK-WAI | 19.05.67 | 05.09.67 | zničen při havárii v Ganderu / crash | |
Iljušin IL-18 D | OK-WAJ | 21.07.67 | 25.10.84 | od 17.9.1986 u Bakova nad Jizerou jako restaurace / since 17.9.1986 restaurant Bakov nad Jizerou | |
Iljušin IL-18 D | OK-VAF | 31.12.77 | 19.01.90 | 29.1.1990 přeletěl do Norimberku / 29.01.1990 to NUE | |
Iljušin IL-18 E | OK-PAI | 21.01.77 | 15.12.89 | 23.1.1990 přeletěl do Norimberku, v muzeu Auto und Technik Sinsheim / 23.1.1990 to NUE, Sinsheim museum now | |
Iljušin IL-18 V | OK-PAF | ||||
Iljušin IL-18 V | OK-OAC | 31.05.60 | 30.05.80 | zrušen / CNL | |
Iljušin IL-18 V | OK-OAD | 31.05.60 | 28.03.61 | zničen při havárii v Norimberku / crash | |
Iljušin IL-18 V | OK-PAE | 22.04.61 | 18.05.80 | od 17.3.1982 u autokempu na přehradě Seč u Chrudimi / preserved Sec | |
Iljušin IL-18 V | OK-PAF | 22.04.61 | 11.07.62 | zničen při havárii u Casablanky / crash | |
Iljušin IL-18 V | OK-PAG | 04.01.62 | 21.02.80 | od 25.5.1982 umístěn ve Slušovicích / preserved Slusovice | |
Iljušin IL-18 V | OK-PAH | 04.01.62 | 31.10.79 | zrušen / CNL | |
Jakovlev Jak 40 | OK-EEA | 09.10.74 | 15.12.81 | 32 | k (to) VZLÚ |
Jakovlev Jak 40/40K | OK-EEB | 09.10.74 | 01.09.86 | 32 | do SSSR / to USSR |
Jakovlev Jak 40/40K | OK-EEC | 30.10.74 | 28.02.86 | 32 | do SSSR / to USSR |
Jakovlev Jak 40/40K | OK-EED | 30.10.74 | 19.07.86 | 32 | k (to) VZLÚ |
Jakovlev Jak 40/40K | OK-EEF | 02.11.74 | 29.09.86 | 32 | do SSSR / to USSR |
Jakovlev Jak 40/40K | OK-EEG | 02.11.74 | 19.03.87 | 32 | do SSSR,pak Ariana jako YA-KAE,zničen 29.10.97 při nehodě u Dželalabadu / to USSR, Ariana as YA-KAE, crashed 29.10.1997 Jalalabad |
Jakovlev Jak 40/40K | OK-FEH | 11.04.75 | 01.10.86 | 32 | do SSSR / to USSR |
Jakovlev Jak 40/40K | OK-FEI | 11.04.75 | 24.02.86 | 32 | do SSSR / to USSR |
Jakovlev Jak 40 | OK-FEJ | 11.04.75 | 26.02.86 | 32 | do SSSR / to USSR |
Jakovlev Jak 40/40K | OK-GEK | 19.11.76 | 03.09.86 | 32 | do SSSR / to USSR |
Jakovlev Jak 40/40K | OK-GEL | 32 | do SSSR / to USSR | ||
Jakovlev Jak 40/40K | OK-GEM | 20.01.77 | 03.03.86 | 32 | do SSSR / to USSR |
Jakovlev Jak 40/40K | OK-GEN | 20.01.77 | 27.08.92 | 32 | do SSSR / to USSR |
Jakovlev Jak 40/40K | OK-GEO | 21.01.77 | 02.09.92 | 32 | do SSSR / to USSR |
Jakovlev Jak 40/40K | OK-HEP | 32 | do SSSR / to USSR | ||
Jakovlev Jak 40/40K | OK-HEQ | 32 | do SSSR / to USSR | ||
Jakovlev Jak 40/40K | OK-HER | 32 | do SSSR / to USSR | ||
Junkers 352A-1 | OK-JUE | ||||
Junkers Ju -52/3m | OK-ODH | 30.09.46 | |||
Junkers Ju -52/3m | OK-PDC | 25.04.46 | |||
Junkers Ju -52/3m | OK-TDI | 13.03.46 | |||
Junkers Ju -52/3m | OK-ZBA | 1948 | |||
Junkers Ju -52/3m | OK-ZBB | 1948 | |||
Junkers Ju -52/3m | OK-ZDN | 28.02.46 | 05.03.46 | zničen požárem po příletu z Paříže / destroyed by fire | |
Junkers Ju -52/3m | OK-ZDO | 28.02.46 | 18.07.48 | uletěl do Rakouska | |
Let L-200 | OK-MEA | 12.02.58 | 1971 | ||
Let L-200 | OK-MEB | 24.06.58 | potom (to) aeroklub | ||
Let L-200 | OK-MEC | 09.07.58 | potom (to) aeroklub |