Photo Detail

TU154M


Author: Havlis
Date taken: 05/2014
Number of ratings: 1×
Number of views: 3072×



The albums in which the photo is places

More photos of


Comments



yango - unsigned guest (...52.15...)
2014-06-03 22:26

Do EU a zpět a "po EU", jak píše Pavel, je rozdíl. Tu-154 nemá certifikát EASA, tedy u "běžných aerolinek po EU" opravdu létat nemůže.

Dan (...239.78...)
2014-06-03 18:01

KubaJ: Je to prosté, nemá zákaz do EU. Žádný takový plošný zákaz neexistuje.

Kuba J. - unsigned guest (...71.98...)
2014-06-03 17:14

Když má zákaz do EU tak jaktože se tady v lednu několikrát objevila? Belavia ani Tatarstan letouny ve vojenském rejstříku neměli - výjimka s prosíkem?

Pavel.A. - unsigned guest (...24.233...)
2014-06-03 16:32

Proč křáp ?? Tenhle typ letadel svoji práci odvedl , a určitě patří právem mezi ty , které v dějinách letectví zůstanou a nezapadnou . Civilní verze by asi u běžných aerolinek po EU asi létat nemohla , ale vládní letadlo má nejspíš armádní registraci . Navíc je pravda , že své příznivce pořád má . Hlučnost , emise , ekonomika provozu a servis jsou asi dost dobré a pádné důvody k obměně , ale tohle asi u našich sousedů ještě nějakou dobu zůstane v činné službě . Škoda , že ten polský jen bez užitku někde rezaví .

beedat - unsigned guest (...102.76...)
2014-06-03 09:53

Copak tenhle křáp smí ještě po EU lítat?

Milan Cibulka (...80.20...)
2014-06-02 19:45

Gripen1995

Nelítá,hnije v Minsk Mazowiecki
www.jetphotos.net/viewphoto.php?id=7317746

Gripen1995 - unsigned guest (...45.149...)
2014-06-02 19:13

Ta polská pořád létá? Měli snad dvě...

Havlis - unsigned guest (...254.70...)
2014-06-02 17:53

Já myslím, že 154 je už taková legenda, že jí je stále málo.

Jakub Jiřička - unsigned guest (...102.71...)
2014-06-02 14:27

Není 10 fotek jednoho wtroje za posledních cca 14 dní trochu moc?

9 records

This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website. Further details