Photo Detail

A320-211


Author: Marek Hajný
Date taken: 02/2011
Number of ratings: 1×
Number of views: 4162×



The albums in which the photo is places

More photos of


Comments



Ján Miklas - unsigned guest (...127.20...)
2013-06-30 23:36

...viem prečo ich vypínajú, len mi to príde čudné, či nieje lepšie nechať zapnuté APU (ktoré má tak či tak prioritu pri odbere stlačeného vzduchu pred motormi) pre napájanie klimošky a nezaťažovať tým motory... Úspora paliva zase nieje tak ohromná, aby to bolo výrazne ekonomickejšie... či?

Marek Hajný (...103.45...)
2013-06-30 12:13

Pavel.A.: Děkuji, je to foceno kompaktem Sony HX5-V, který umí složit v takovýchto světelných podmínkách 6 fotek do jedné, aby výsledná fotografie rozmazaná a zároveň moc zrnitá (i když zrnitá docela je, na druhou stranu byla opravdu tma). Tuším, že první dvě fotky jsou hlavní a zbylé 4 pro korekturu detailů. Je to F3.5, ISO2000. Bohužel na zrcadlovku nejsou peníze :-)

Ján Miklas: Pilot A320 nejsem, ale u všech letadel řady 320 (a nejspíš Airbusů obecně) se standardně vypínají packy na vzlet a po vzletu se opět zapínají. U Boeinga se to může dělat také (no-bleed , např. v horkých podmínkách a krátké dráze, zlepší se tím trochu výkony a sníží EGT na motorech, čímž se méně opotřebovávají. Nadruhou stranu musí běžet APU, tak se to moc se nepoužívá.

Ján Miklas - unsigned guest (...127.20...)
2013-06-29 20:43

Poprosím niekoho z pilotov, je štandardná procedúra na Airbuse vypínať pred štartom air condition?

Pavel.A. - unsigned guest (...24.233...)
2013-06-29 20:37

Pěkná kokpitovka . Můžu se zeptat čím a jak je to focené ? Vyšly tam hezky i detaily jak v kokpitu , tak RWY a všechna světla okolo . díky.P.A.

4 records

This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website. Further details